1

Onderwerp: (Tip)kenwood mx275 pattissier

Voor diegene die hem willen kopen
Bij de megapool krijg je nu een cadeaubon twv 25,- 
Altijd leuk!
En geen verzendkosten!
Heb hem met besteld  :Y  :)

2

Re: (Tip)kenwood mx275 pattissier

Je krijgt de kadobon pas nadat je iets koopt, neem ik aan?

3

Nu tijdelijk met cadeaubon t.w.v. € 25,-

Dit product is bij Megapool.nl nu tijdelijk extra aantrekkelijk. U krijgt er nu namelijk een cadeaubon bij t.w.v. € 25,-. Deze cadeaubon kunt u inwisselen bij uw volgende bestelling bij Megapool.nl.
Zo werkt deze actie:
- Binnen 7 werkdagen na de betaling krijgt u per e-mail een actiecode toegestuurd. Deze actiecode dient als cadeaubon.
- Deze cadeaubon is geldig tot 31 januari 2013.
- De cadeaubon moet in één keer helemaal besteed worden en is niet inwisselbaar voor geld.
- De cadeaubon is besteedbaar op ons hele assortiment, met uitzondering van producten van Miele en Eurosolar
- Bij een annulering of retournering vervalt de cadeaubon automatisch.
Kenwood MX275 keukenmachine
€199,-
    Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, morgen in huis.
In winkelwagen

4

Bedankt voor de tip!

Ik wilde deze in eerste instantie kopen in het rood, maar die is helaas nergens meer te krijgen. Nu twijfel ik tussen deze of de Kmix. Vind die rode kleur toch wel erg leuk.. maar vraag me af of het in gebruik veel scheelt en of de een echt beter is dan de ander (prijs scheelt namelijk wel €60).

Maar welke ik ook kies, denk dat ik hem bij de megapool ga bestellen met die acties. Ze hebben ook nog eens gratis verzending, dus dat scheelt ook weer in prijs.

5

Ik hou niet van rood dus voor mij makkelijke keuze.
Heb ook even naar die kmix gekeken maar ik vond dit al een hele uitgave na pas 4 taarten te hebben gemaakt  :o
En met loodjes trekken word er om een broodrooster gevraagd dus kan die cadeaubon van €25 mooi weer gelijk inruilen.
Kan niet wachten tot ik hem heb!

6

hehe ja dat heb ik inderdaad ook.. ik heb ook nog niet zo veel gebakken. Maar meestal vind ik teveel werk om alles met de handmixer te doen en daarom lijkt een keukenmachine me ideaal. Dan maak je denk ik toch sneller een taart, koekjes, pizzadeeg e.d. Maar die prijzen vielen mij inderdaad ook vies tegen.. wat een geld!
Een vriendin van mij heeft de machine die jij net hebt besteld en zij is er super blij mee. Hij is volgens haar al z'n geld waard en werkt hij heel goed.
Ik twijfel nog rustig even door..
In ieder geval heel veel plezier ermee!