Onderwerp: Feedback: cupcakes vanaf een nieuw adres
Iets meer dan een maand geleden ben ik verhuisd, en nu alles een klein beetje aan kant is heb ik weer wat tijd gevonden om aan de bak te gaan! Mijn CC's willen alleen nog steeds niet mooi recht worden aan de bovenkant, en laten vaak los van hun papiertjes
Nu heb ik de tip gekregen om cupcakes van biscuitmix te gaan maken, dus dat ga ik binnenkort maar eens proberen! Mochten jullie nog andere tips hebben, hoor ik dat heel graag 
Deze cupcakes heb ik voor mijn verjaardag gemaakt, heel simpel eigenlijk maar ik vond ze wel lief geworden
Ik heb mezelf een tijd terug al voorgenomen om eens wat andere smaakjes te proberen. Ik vond appel/kaneel cupcakes heel erg lekker klinken en ik vond ze ook goed bij het herfstige weer passen! Helaas was ik zo enthousiast dat ik mijn cupcakes niet genoeg af had laten koelen, waardoor de toeven bijna meteen wegsmolten.. 
weer iets geleerd voor de volgende keer!
En dan de laatste, hier ben ik eigenlijk qua resultaat het meest tevreden over: Oreo cupcakes! 
Bedankt voor het kijken en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!