Bij de giraffevlekken bakt ze denk ik in stappen. Eerst de eerste laag bruine vlekken, bakken, dan een dunne laag witte beslag, bakken, dan weer wat bruine vlekken, bakken, etc. Ik denk dat ze een hulpmiddel gebruikt om de bruine vlekken in vorm te houden.
Ik vind het ook een leuke cake, maar ik vind het belachelijk dat ze er $30 voor durft te vragen. De meeste cakers/cookiers vragen $1-$3 dollars voor een tutorial. En die tutorials gaan als zoete broodjes over de toonbank!
Het begon met de polkadot cake die inderdaad als eerst op de blog 'Once Upon a Pedestal' verscheen, zij heeft die taart gekopieerd, en durft vervolgens $30 voor een tutorial te vragen, van een cake die ze niet eens zelf verzonnen heeft! Haar andere taarten vind ik wel erg origineel, maar die prijs...
MAARRRRR.... toch ben ik stiekem heel benieuwd hoe ze het doet
de vormpjes steekt ze uit met koekjescutters, waarschijnlijk uit een rol cake, want het loopt door de hele cake heen.
En tweemaal gebakken cake proef je niet, ik heb de polkadot cake gemaakt, en niemand proefde enig verschil!
Als er iemand de kosten van de tutorial (of alle tutorials) met mij wil delen wil ik er wel wat bestellen hoor (en via een pdf bestand delen). Ze heeft 4 tutorials voor $95.