1

Onderwerp: Kleine koekjesparade

Nog lekker wat gespeeld met icing wat ik nog over had van mijn vorige koekjes. Daarom hier een kleine parade van diverse koekjes:

Spanish Passion:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BPJ8KYVG.jpg

Lace icing (alhoewel........ lijkt verdacht veel op een kerstbal :lol: ):
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GDZN7DZW.jpg

Slingers (idee gezien op internet):
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QXZZXTLW.jpg

Cupcakekoekies:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J44CEMGH.jpg

Bedankt weer voor het kijken!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

2

Re: Kleine koekjesparade

Wow! Mooi zeg

3

Wowiee die zijn gaaf!

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

4

Leuk hoor! De hartjes zijn heel bijzonder vind ik!

5

Leuk hoor! De hartjes zijn heel bijzonder vind ik!

6

superleuk!!!

groetjes José

7

Prachtig! :Y

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

8

Schitterend,

Wauw en mooie foto's ook!

Zeg het met taart! Of cupcakes, koekjes, chocola, enz :)

10

Bedankt voor jullie reacties; leuk! :Y

11

lekker bezig met de koekjes en weer  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: ,schatjes zijn het,ik zie het mezelf niet zo snel maken hoor Erna,mijn eerste optie is zo;n huisje voor kerst maar of 't wat wordt  :/
groetjsssss Carla

12

Ik vind ze erg leuk!

13

wauw!!!!!!

14

heel erg mooi allemaal.
zonde om op te eten.

15

Erg leuk, mag ze zelf ook graag maken. Maar helemaal favoriet zijn ze hier in huis niet omdat ze toch steeds zacht worden na het decoreren. Ik moet de koekjes juist net na het bakken redden, dan worden ze me zo van het rek geroofd, dan nog wel knapperig...

Blijven jouw koekjes knapperig? Wat is jouw geheim?

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

16

Figaro schreef:

Ik bak de koekjes na het drogen van de icing nog zo'n 1,5 uur extra na in de oven op 60 graden (mijn oven heeft een temp.afwijking; 50 graden bij een geijkte oven) met de ovendeur op een kiertje. Dan wordt de icing ook lekker knapperig en da's echt lekkerder. (M'n jongste was voorheen ook niet zo'n fan, nu wel............ met nadruk op wél  :P , hahaha).

Verder niet te vloeibare icing gebruiken (want = meer water). En een handje rijst in de koektrommel. Dan zouden ze nog maanden goed moeten blijven, maar dat heb ik hier zelf nooit uit kunnen testen, hahaha ;) . (Vreselijke koekmonsters hier!)

17

wat super gaaf!! echt geweldig

Groetjes Yvon

18

Heel erg leuk

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

19

Super leuk vooral de cc's

20

die koekjes cc zijn erg mooi, die kleuren hou ik wel van

VoorIedereGelegenheid is er wel een taart, cupcakes of high tea te verzinnen. www.vooriederegelegenheid.nl

21

e.b.m. schreef:
Figaro schreef:

Ik bak de koekjes na het drogen van de icing nog zo'n 1,5 uur extra na in de oven op 60 graden (mijn oven heeft een temp.afwijking; 50 graden bij een geijkte oven) met de ovendeur op een kiertje. Dan wordt de icing ook lekker knapperig en da's echt lekkerder. (M'n jongste was voorheen ook niet zo'n fan, nu wel............ met nadruk op wél  :P , hahaha).

Verder niet te vloeibare icing gebruiken (want = meer water). En een handje rijst in de koektrommel. Dan zouden ze nog maanden goed moeten blijven, maar dat heb ik hier zelf nooit uit kunnen testen, hahaha ;) . (Vreselijke koekmonsters hier!)

Klinkt goed, haha. Ga het uitproberen, heb dit weekend dienst dus kan ik het huis toch niet uit. Ga ik alvast koekjes bakken en icen voor 11-11. Dan krijgen de zingende, koukleumende (meestal) kotertjes een leuk koekje als tractatie. Nou ja, als ze nu wel knapperig blijven dan, hihi.

Groetjes, Melissa

22

Figaro schreef:
e.b.m. schreef:

Traktatie voor de 11e van de 11e zijn cakepops geworden, kwam in tijdnood door griep. Maar dit weekend heb ik mijn koekjes gebakken en voorzien van icing. Daarna jouw tip van nadrogen in de oven en ehh....

Gelukkig was het nog maar een oefenrondje voor mijn zoons verjaardag want ze zijn al nagenoeg op!

Groetjes, Melissa

23

Oh wat leuk zeg. De slingers springen er voor mij helemaal uit. Zo vrolijk!!!!

24

Figaro schreef:

Daarna jouw tip van nadrogen in de oven en ehh....

Gelukkig was het nog maar een oefenrondje voor mijn zoons verjaardag want ze zijn al nagenoeg op!

Leuk te horen, dat het jou ook goed is bevallen. Lekker knapperig wordt de icing ervan, hè?

25

heerlijk!  :Y  :Y  :9  :9

Groetjes, Melissa