1

Onderwerp: Mijn eerste woopies

Hoi,

Best lastig nog om precies de goeie hoeveelheid in het bakblik te doen.
Maar deze witte chocolade frambozen whoopies vielen goed in de smaak.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7WDTKTWB-D.jpg

Tips zijn welkom.

Groetjes Natasja

2

Re: Mijn eerste woopies

Ze zien er al lekker uit.
Mijn eerste gedachte daarna was, misschien een beetje nietsmeltbare poedersuiker erop?? :o  Gewoon vor t gezicht......

3 Laatst bewerkt door de zoetekauw (28-10-2012 20:01)

Ze zien er heerlijk uit!

Ik moet eerlijk zeggen toen ik "bakblik" las vond ik het een beetje raar want ik maak ze meestal gewoon op bakpapier maar waarom eigenlijk niet?! zijn ze allemaal mooi even groot (weer een handige tip waar ik iets mee kan)  :D 

Om ze allemaal even hoog te krijgen kan je het blik op een weegschaal zetten en ze allemaal vullen met hetzelfde aantal gram. dan zijn ze allemaal gelijk.

Groetjes Marieke

Volg al mijn bakavonturen, recepten en how-to's op www.BekentenissenVanEenZoetekauw.nl !

4

Marieke Y schreef:

Ze zien er heerlijk uit!

Ik moet eerlijk zeggen toen ik "bakblik" las vond ik het een beetje raar want ik maak ze meestal gewoon op bakpapier maar waarom eigenlijk niet?! zijn ze allemaal mooi even groot (weer een handige tip waar ik iets mee kan)  :D 

Om ze allemaal even hoog te krijgen kan je het blik op een weegschaal zetten en ze allemaal vullen met hetzelfde aantal gram. dan zijn ze allemaal gelijk.

Groetjes Marieke

Ik heb zo'n speciaal bakblik ervoor. Bedankt voor de tip met de weegschaal, ga dat eens proberen.

Groetjes Natasja

5

Ik zet gewoon even mijn snijplank er boven op als de bakplaat uit de oven komt en ik doseer met een ijslepel maar gelijkmatig vullen blijft inderdaad lastig.

Groetjes,
Ilona.

6 Laatst bewerkt door jenlon (02-11-2012 11:11)

dubbel

Groetjes,
Ilona.