Onderwerp: Mijn eerste woopies
Hoi,
Best lastig nog om precies de goeie hoeveelheid in het bakblik te doen.
Maar deze witte chocolade frambozen whoopies vielen goed in de smaak.

Tips zijn welkom.
Groetjes Natasja
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste woopies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Best lastig nog om precies de goeie hoeveelheid in het bakblik te doen.
Maar deze witte chocolade frambozen whoopies vielen goed in de smaak.

Tips zijn welkom.
Groetjes Natasja
Ze zien er al lekker uit.
Mijn eerste gedachte daarna was, misschien een beetje nietsmeltbare poedersuiker erop??
Gewoon vor t gezicht......
Ze zien er heerlijk uit!
Ik moet eerlijk zeggen toen ik "bakblik" las vond ik het een beetje raar want ik maak ze meestal gewoon op bakpapier maar waarom eigenlijk niet?! zijn ze allemaal mooi even groot (weer een handige tip waar ik iets mee kan)
Om ze allemaal even hoog te krijgen kan je het blik op een weegschaal zetten en ze allemaal vullen met hetzelfde aantal gram. dan zijn ze allemaal gelijk.
Groetjes Marieke
Ze zien er heerlijk uit!
Ik moet eerlijk zeggen toen ik "bakblik" las vond ik het een beetje raar want ik maak ze meestal gewoon op bakpapier maar waarom eigenlijk niet?! zijn ze allemaal mooi even groot (weer een handige tip waar ik iets mee kan)
![]()
Om ze allemaal even hoog te krijgen kan je het blik op een weegschaal zetten en ze allemaal vullen met hetzelfde aantal gram. dan zijn ze allemaal gelijk.
Groetjes Marieke
Ik heb zo'n speciaal bakblik ervoor. Bedankt voor de tip met de weegschaal, ga dat eens proberen.
Groetjes Natasja
Ik zet gewoon even mijn snijplank er boven op als de bakplaat uit de oven komt en ik doseer met een ijslepel maar gelijkmatig vullen blijft inderdaad lastig.
dubbel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste woopies