1

Onderwerp: mijn nieuwe mixer is binnen

Vandaag is mijn mixer bestron keukenmachine akm 500 binnen. Ik heb maar een kleine keuken en helaas weinig plaats om te decoreren, dus heeft mijn vriend een mooie plank gemaakt zodat ik alle ruimte hebt. Heb zeer blij.

http://i45.tinypic.com/2qlvdj9.jpg

http://i49.tinypic.com/2vcvu42.jpg

Find me on facebook and on www.madebypien.nl

2

Re: mijn nieuwe mixer is binnen

Dat ziet er mooi uit!!
Alleen wat lastig kijken zo op zijn kant ;)

Groetjes Gerien

3

Hoe bevalt de mixer?

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*

4

ja ben ik ook wel benieuwd naar, hoe die bevalt!

5

ik wil het ook zeker weten! Ben al druk op zoek naar reviews op internet maar amper te vinden...

6

Ik zou het ook graag willen weten....die van mij maakt zoveel herrie....

n'Djoy elke dag!

7

Hallo

Tot nu toe ben ik erg tevreden. Of hij meer herrie maakt dan die van jou kan ik niet zeggen. Maar ik vind het niet zo erg. Hij maakt meer herrie dan mijn mixer ma ja zo vaak staat hij aan niet achter elkaar aan te mixen.

Ik heb 3 x beslag gemaakt. En 1x pudding geklopt , dat ging prima. Overigens  is dit mijn eerste mixer dus ik kan hem niet echt vergelijken.

Find me on facebook and on www.madebypien.nl

8

Ik heb hem gekregen als verjaardagscadeau.
Hij maakt errug veel herrie.. Dit is ook mijn eerste mixer dus geen vergelijkingsmateriaal..
M'n ene kant schrok zit het leplazerus van het lawaai  :rolleyes:

Biscuit was super gelukt, op de een of andere manier werd die ook wat hoger dan normaal!

Slagroom kloppen was oké, hij pakt het onderste van de kom natuurlijk niet helemaal mee, dus als je slagroom goed stijf lijkt, heb ik alles even omgelepelt zodat het onderste deel vd slagroom er door heen gemengd was en het apparaat nogmaals aan.

Ik had perongeluk ook koude boter gebruikt voor m'n botercreme, en dit was geen succes.. Dacht dat het goed was, maar bij uitsmeren zaten er allemaal kleine klontjes boter in!  :think: Dus té koude boter is geen goed idee, en ook dit even omscheppen zodat alles weer vermengd is, en weer aan!

Heerlijk, je handen vrij hebben :)