1

Onderwerp: Resultaat freubelavondje

Deze bloem heb ik samen met mijn 2 vriendinnen gemaakt. Er zijn nog genoeg verbeterpunten natuurlijk maar voor een eerste keer zijn we erg trots!

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/554241_427805130614263_1560308749_n.jpg

Life is uncertain......eat dessert first!

2

Re: Resultaat freubelavondje

Je mag er zeker trots op zijn

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

3

Mooi!

4

Het ziet er heel mooi uit. Nu vraag ik me wel eens af hoe die verschillende kleuren in de blaadjes komen. Gebruik je een uitsteken voor de blaadjes ?

Find me on facebook and on www.madebypien.nl

PienGirl schreef:

Het ziet er heel mooi uit. Nu vraag ik me wel eens af hoe die verschillende kleuren in de blaadjes komen. Gebruik je een uitsteken voor de blaadjes ?

Ik heb de Wilton set voor suikerbloemen, die uitstekers en instructieboekje hebben we gebruikt. We zijn begonnen met gewoon witte gumpaste en we hebben het uiteindelijk gekleurd met dust, volgens mij lime groen (maar de echte benaming weet ik niet) en peach. De stippels zijn gemaakt met foodcolour stift.

6

vind um  :thumb: en welk merk food colorstift heb je gebruikt,mijn probleem is dat ze het maar heel even doen 1 x dan dan niks meer  :/
grt Carla

carol schreef:

vind um  :thumb: en welk merk food colorstift heb je gebruikt,mijn probleem is dat ze het maar heel even doen 1 x dan dan niks meer  :/
grt Carla

Ik gebruik gewoon de rainbow dus kleurstift. Ik heb hem toch al een hele tijd en hij doet het nog prima, wel netjes het dopje weer erop doen natuurlijk. Mijn stift staat eigenlijk wel altijd rechtop in een glaasje waar ik meer tools in heb staan, misschien dat de inkt dan beter in de punt blijft zitten? Ik weet eigenlijk niet of het fijne puntje het nog goed doet, die gebruik ik zelden.

8

mooi!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie