Onderwerp: Resultaat freubelavondje
Deze bloem heb ik samen met mijn 2 vriendinnen gemaakt. Er zijn nog genoeg verbeterpunten natuurlijk maar voor een eerste keer zijn we erg trots!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Resultaat freubelavondje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze bloem heb ik samen met mijn 2 vriendinnen gemaakt. Er zijn nog genoeg verbeterpunten natuurlijk maar voor een eerste keer zijn we erg trots!

Je mag er zeker trots op zijn
Mooi!
Het ziet er heel mooi uit. Nu vraag ik me wel eens af hoe die verschillende kleuren in de blaadjes komen. Gebruik je een uitsteken voor de blaadjes ?
Het ziet er heel mooi uit. Nu vraag ik me wel eens af hoe die verschillende kleuren in de blaadjes komen. Gebruik je een uitsteken voor de blaadjes ?
Ik heb de Wilton set voor suikerbloemen, die uitstekers en instructieboekje hebben we gebruikt. We zijn begonnen met gewoon witte gumpaste en we hebben het uiteindelijk gekleurd met dust, volgens mij lime groen (maar de echte benaming weet ik niet) en peach. De stippels zijn gemaakt met foodcolour stift.
vind um
en welk merk food colorstift heb je gebruikt,mijn probleem is dat ze het maar heel even doen 1 x dan dan niks meer
grt Carla
vind um
en welk merk food colorstift heb je gebruikt,mijn probleem is dat ze het maar heel even doen 1 x dan dan niks meer
![]()
grt Carla
Ik gebruik gewoon de rainbow dus kleurstift. Ik heb hem toch al een hele tijd en hij doet het nog prima, wel netjes het dopje weer erop doen natuurlijk. Mijn stift staat eigenlijk wel altijd rechtop in een glaasje waar ik meer tools in heb staan, misschien dat de inkt dan beter in de punt blijft zitten? Ik weet eigenlijk niet of het fijne puntje het nog goed doet, die gebruik ik zelden.
mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Resultaat freubelavondje