1

Onderwerp: iemand ervaring met silvercrest mixerset van de Lidl?

Misschien een rare vraag, maar heeft iemand ervaring met de mixerset van Silvercrest van de Lidl??
Ik bak niet zo heel veel, dus om een kewood aan te schaffen vindt ik nogal, en mijn oude vertrouwde mixer is het aan het begeven.

Silvercrest.
-veelzijdig keukenapparaat om te roeren, mixen, opschuimen en kneden.
-Krachtige 300W motor met 5 snelheden en turboknop.
-Afneembare handmixer.
-beslagkom 2,5 lt met automatische draai-aandrijving.
Deze mixerset is compleet van kunstof..(behalve de mixers en gardes natuurlijk).

Wat denken jullie?

groetjes Sandy

2

Re: iemand ervaring met silvercrest mixerset van de Lidl?

:think: ik heb een nep-KitchenAid van SilverCrest van de Lidl die prima voldoet (iets van 80 euro ofzo), maar de kom is van metaal :think: Denk dat ik 'm ongeveer een jaar geleden heb gekocht

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Heb de folder opgezocht, dit is niet zoals de mijne :nooo  die van mij heeft 1 grote klopper ipv een mixer erin vast (ofzoiets :s ). Mijne heeft ook een blender en een ....dinges :o , waar je mee kunt snipperen en plakjes schaven enzo

Ik las net ergens (weet zo even niet meer waar maar volgens mij via babbel na t bakken) dat iemand hem heeft: als handmixer werkte hij bij haar goed maar in de kom was ze er niet zo heel tevreden over, ze dacht dat het lag aan de kleine hoeveelheden.

Hopelijk heb je hier wat aan!

I just love cake!
Groetjes Laura

5

oke, bedankt voor jullie reactie.
ik denk dat ik hem dan niet ga halen, en wachten op een andere aanbieding.

groetjes sandy

6

wilde net een topic aanmaken over deze.
Ik heb nu een handmixer. en sta dus 10 minuten met dat ding in mijn hand.
Het leek mij zo fijn om de mixer zijn gang te laten gaan en zelf andere dingen te kunnen doen.

Heeft iemand anders nog ( betaalbare) tips?

7

Ik heb die mixer begin van het jaar gekocht! Ik vind het een ideaal ding!! Echt geen enkele problemen mee gehad tot nu toe! Zijn geld meer dan waard :D

8

Wilde het ook al een paar dagen vragen, maar was er nog niet van gekomen.
Ik maak sinds juni pas taarten maar ben al helemaal verslaafd. Mijn zoontje van 2 "helpt" al graag mee met mixen, waardoor een handmixer niet erg is, maar nu heb ik ook een dochter van 6 weken en toch mijn handjes liever vrij. De mixer zelf lijkt wel op die ik heb (en dat was 5 jaar terug de goedkoopste vd blokker, ik geloof zo'n 10 euro)
dus ik lees mee! ben benieuwd of er meer zijn die hier ervaring mee hebben.

Er is altijd wel een reden voor taart!

9

Hoe is deze met het mixen van botercreme en royal icing(de zwaardere dingen dan beslag) weet iemand dat?

10

prima :Y
(en de mijne is te koop O-) : http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=205878 )

11

Vind wel dat de jouwe Carien er mooier uit ziet.. maar is volgens mij geen handmixer die je er af kan halen + een grotere garde!

Jammer dat je zo ver weg woont! ( of ik ;) )

Ik heb me twijfels over deze van de lidl.. en ik zoek ook nog een keuken-machine.. maar bij twijfel niet doen toch  :9

12

:think: ik woon best centraal hoor :Y  O-)  ;)

13

Nee, maar ik heb zelf een bosch mum 5. Die is wel weer wat duurder(de goedkoopste, dus met de minste accessoires, is €150,-) maar werkt super! Je zou ook nog kunnen kijken voor de andere bosch, die is volgens mij ongeveer €60 en ik heb reviews gelezen van mensen die hem al 15 jaar gebruikten. Misschien is dat dus ook wat.

14

De mixer van Carien is een iets andere mixer dan nu in de folder bij de Lidl staat. Die van Carien is meer een keukenmachine achtige kenwood prosepero/bosch mum look-a-like. De mixer die nu in de folder staat is een handmixer met een standaard zodat je de mixer niet zelf vast hoeft te houden.
Niet vervelden bedoelt of zo hoor.... Alleen even om het verschil aan te geven.

15

ok even voor de duidelijkheid het gaat om deze silvercrest mixer:

http://www.lidl-pageflip.com/nl.html?kid=tkyeQw  pagina 24/25

heeft iemand hier al ervaring mee of alleen met die zwarte die Carien heeft?

16

Ik heb nu een maand of 3 de Tomado van Blokker. Werkt ongeveer als een kennis, maar dan stukken goedkoper! Hij was 69 euro. Ik ben er erg blij mee, biscuits worden mooi luchtig, botercreme gaat ook heel goed. Allee slagroom klop ik toch liever even snel met mijn handmixer.

Succes met kiezen.

17

Nara schreef:

Deze mixer heb ik een jaartje gebruikt. Ideaal voor als je af en toe een taartje maakt, leuke prijs en het biscuit wordt erg luchtig!
De mixer (de motor van de mixer) heeft het bij mij na een jaar begeven omdat ik meer taarten ging maken.....

18

En Royal icing maken Creajuffie, gaat dat ook goed?

19

ik gebruik heel regelmatig(al 4-5 jaar) ook die van de lidl van pagina 24-25 en heb eer geen problemen mee...ik vind hem nog steeds geweldig :Y

20

LilT84 schreef:

ik gebruik heel regelmatig(al 4-5 jaar) ook die van de lidl van pagina 24-25 en heb eer geen problemen mee...ik vind hem nog steeds geweldig :Y

dankje ik ga m kopen maandag :)

21

Creajuffie schreef:
Nara schreef:

Deze mixer heb ik een jaartje gebruikt. Ideaal voor als je af en toe een taartje maakt, leuke prijs en het biscuit wordt erg luchtig!
De mixer (de motor van de mixer) heeft het bij mij na een jaar begeven omdat ik meer taarten ging maken.....

dankje ik bak inderdaad niet zo heel veel dus is voor nu prima :D

22

Ik wou ook gebruik maken van de aanbieding en zocht ook informatie op dit forum. Ik bak ong 1 keer per maand een biscuit en dan lijkt het me handig om de standaard te gebruiken. Ik zie het als voordeel dat je zowel een hand als standaard mixer hebt en niet altijd een grote mixer hoeft te gebruiken. De handmixer waar ik nu mee werk is een simpel 8 jaar oud blokker dingetje en maar 175 watt. Als de mixkom me niet bevalt ga ik er qua handmixer flink op vooruit. Voor het geld hoef je het niet te laten en als het toch niet bevalt heb ik een nieuwe handmixer en spaar ik door voor een grote standaard mixer. Misschien bak ik tzt ook minder biscuit/botercreme.

23

Ik heb dit ding ook.
Het is een leuke handmixer, maar komt totaaaaaal niet in de buurt van enige vorm van keukenmachine.
Bij het gebruik van de standaard komt de mixer nauwelijks langs de rand en ook de bodem wordt niet voldoende meegenomen.
Wat ik doe met biscuit mixen is eerst alles met de hand mixen, dan hem op de standaard 10 minuten laten kloppen, dan nog 2 minuten met de hand op hoogste stand kloppen, en dan nog 2 minuten op laagste stand.

Bij botercreme of kleine hoeveelheden doe ik alles met de hand, zonder standaard, want dat werkt niet echt met de standaard.

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

24

Blij dat deze topic er is! Heb zwaar getwijfeld en ga het toch maar niet doen! Denk dat ik dan maar flink door ga sparen voor een iets duurdere.. Ik maak dan niet veel taarten of iets dergelijks maar als ik dan een machine koop met kom wil ik wel dat alles gepakt wordt!

Bedankt dames  :)

25

http://www.lidl.be blz 14 staat een keukenmachine ook van silvercrest is dit iets voor als je af en toe bakt? of beter doorsparen?