Onderwerp: mergpijp
erg leuk om te maken een mergpijptaart, gevuld met mergpijpjes vulling en slagroom, het is uiteindelijk qua smaak en uiterlijk gewoon een grote mergpijp geworden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » mergpijp
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg leuk om te maken een mergpijptaart, gevuld met mergpijpjes vulling en slagroom, het is uiteindelijk qua smaak en uiterlijk gewoon een grote mergpijp geworden
Oooo ik ben al gek op die kleintjes..ik kan alleen maar dromen van zo'n grote!
Leuk idee zeg! En ziet er goed uit
Wow, dat ziet er lekker uit. Hoe heb je deze gemaakt. Mijn vriend is namelijk helemaal gek op mergpijpjes en binnenkort is hij jarig....dus dit zou een leuke verrassing voor hem zijn!!!
Wow, dat ziet er lekker uit. Hoe heb je deze gemaakt. Mijn vriend is namelijk helemaal gek op mergpijpjes en binnenkort is hij jarig....dus dit zou een leuke verrassing voor hem zijn!!!
ik heb hem bekleed met blanke marsepijn en de zijkanten zijn van chocolade. hij is gevuld met een laagje mergpijpjescreme (zie recepten vullingen, een superlekkere vulling trouwens) en een laagje slagroom met jam. degene die hem heeft ontvangen zei dat hij net als een echte mergpijp smaakte dus dat was wel extra leuk, ziet er uit als een mega mergpijp en smaakt als een mergpijp. alvast gefeliciteerd succes bij het bakken!!
ooooooooooo, waar moet ik zijn ???
superleuk
Haha ik vind hem hartstikke leuk!!
Erg origineel, en helemaal leuk dat hij ook nog naar een echte mergpijp smaakt (ik ben ook groot liefhebber).
Ohhh wat leuk. Hij klinkt ook heerlijk!
Geweldig!!!
Die ziet er echt leuk uit. Ook vooral omdat het gewoon écht een mergpijpje is.. alleen dan hééél erg groot.
Erg leuk!! Ziet er super lekker uit
Hoe simpeler iets lijkt om te maken, hoe moeilijker het vaak is!
Erg leuk gedaan en supergoed gelukt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » mergpijp