1

Onderwerp: mergpijp

erg leuk om te maken een mergpijptaart, gevuld met mergpijpjes vulling en slagroom, het is uiteindelijk qua smaak en uiterlijk gewoon een grote mergpijp geworden  :9

http://i45.tinypic.com/2jds51l.jpg

2

Re: mergpijp

Oooo ik ben al gek op die kleintjes..ik kan alleen maar dromen van zo'n grote!  ;)
Leuk idee zeg! En ziet er goed uit  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

3

Wow, dat ziet er lekker uit. Hoe heb je deze gemaakt. Mijn vriend is namelijk helemaal gek op mergpijpjes en binnenkort is hij jarig....dus dit zou een leuke verrassing voor hem zijn!!!

Hanneke1986 schreef:

Wow, dat ziet er lekker uit. Hoe heb je deze gemaakt. Mijn vriend is namelijk helemaal gek op mergpijpjes en binnenkort is hij jarig....dus dit zou een leuke verrassing voor hem zijn!!!

ik heb hem bekleed met blanke marsepijn en de zijkanten zijn van chocolade. hij is gevuld met een laagje mergpijpjescreme (zie recepten vullingen, een superlekkere vulling trouwens) en een laagje slagroom met jam. degene die hem heeft ontvangen zei dat hij net als een echte mergpijp smaakte dus dat was wel extra leuk, ziet er uit als een mega mergpijp en smaakt als een mergpijp. alvast gefeliciteerd succes bij het bakken!!

5

ooooooooooo, waar moet ik zijn ??? ;)
superleuk  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

6

Haha ik vind hem hartstikke leuk!!

7

Erg origineel, en helemaal leuk dat hij ook nog naar een echte mergpijp smaakt (ik ben ook groot liefhebber).

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

8

Ohhh wat leuk. Hij klinkt ook heerlijk!

9

Geweldig!!!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

10

Leuk !!!!

11

Die ziet er echt leuk uit. Ook vooral omdat het gewoon écht een mergpijpje is.. alleen dan hééél erg groot.

12

Erg leuk!! Ziet er super lekker uit

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*

13

Hoe simpeler iets lijkt om te maken, hoe moeilijker het vaak is!
Erg leuk gedaan en supergoed gelukt.

:thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

14

oooh lekker!!

groeten, Bianca
TAART in huis