1

Onderwerp: AIRBRUSH ART apparaat, wie kan mij helpen?

Hallo iedereen!
Vandaag keek ik naar Cake Boss en zag een apparaat waarmee je met kleurtjes op fondant kan spuiten.
Ik wil graag zo'n Airbrush art apparaat kopen, maar daarvoor wil ik eerst een paar dingen weten.

Weet iemand een goede site waar je zo'n apparaat kan kopen en hoeveel kost dit ongeveer? Wat van soort poeder moet je gebruiken en hoeveel ml moet je ongeveer gebruiken als je bijvoorbeeld een taart van 250 gram fondant wilt spuiten? En als laatste; is het wel waard om zoiets te kopen?

Ik hoop dat iemand een paar van deze vragen kan beantwoorden en dan hoor ik het wel!

Alvast bedankt  :)

2

Re: AIRBRUSH ART apparaat, wie kan mij helpen?

Ik ken het zelf niet, maar bij de beurs stond Bouwhuis (.com) ;) er met diverse producten, waaronder de airbrush. Wellicht dat je op hun site alle informatie al vind en anders gewoon hen even mailen.

3

Ik zal zeker gaan kijken op de site! Dankjewel :)

4

Ik heb sinds vorige week zo'n apparaat, op de beurs en nee niet bij Bouwhuis die was me te duur :) Heb daar wel de man die stond te demonstreren het hemd van zijn lijf gevraagd  ;) Ben toen bij de concurrent dezelfde gaan kopen voor minder geld.

Ik heb een gewone (beginners), wel met dualpistoolbediening. Compressor en elf potjes verf., cleaner mooi blauw koffertje en uiteraard gebruiksaanwijzing.

En ik ben lyrisch, droom 's nachts van de taarten die ik er mee wil maken, van sjablonen, want dat liet die man die bij Bouwhuis demonstreerde ook zien, hoe eenvoudig maar toch super leuk.

Wat ik er tot nu toe mee gedaan heb viel me niet tegen,  ik ben blij met mijn apparaat. :lol:
Voor meer info mail maar even, alleen de aanbieding van de beurs is er nu niet meer. Maar nog wel de moeite waard.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

5

Ik dacht al wat doet die man daar zonder hemd aan  :lol:  :lol:
Op de beurs heb je ook mooi de gelegenheid om vragen te stellen toch. Ik heb ook wat meer info gekregen over mijn printer en de 'papier'soorten, zodat ik straks bij een volgende bestelling weet wat ik eventueel nog extra kan aanschaffen. Hoeft niet altijd meteen uitgegeven te worden toch.

En inderdaad het zijn geen goedkope dingen, dus als je hem ergens voor minder kunt halen...
Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken, want je kunt er inderdaad een hoop moois mee doen.

6

vanessa1982 schreef:

Ik dacht al wat doet die man daar zonder hemd aan  :lol:  :lol:
.

dat hemd had ik dus  :lol:  O-)

7

Allemaal heel erg bedankt!
Ik ben ook erg benieuwd wat je ermee kunt maken, maar op youtube staan in ieder geval wel hele mooie kunstwerken! :)

8

Ik heb sinds een paar weken een airbrush apparaat en ik gebruik deze meerdere keren per dag, ik heb het apparaat dan ook klaar staan, zodat ik hem meteen kan gebruiken.
Ik vind het erg leuk en ik vind de rommel die het maakt erg meevallen (daar was ik bang voor)

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

9

FunLovin schreef:

Ik heb sinds een paar weken een airbrush apparaat en ik gebruik deze meerdere keren per dag, ik heb het apparaat dan ook klaar staan, zodat ik hem meteen kan gebruiken.
Ik vind het erg leuk en ik vind de rommel die het maakt erg meevallen (daar was ik bang voor)

Na de cricut cake, die dus echt elke keer gereinigd moet worden en dat vind ik een rotwerk, én de foodprinter die ook veel onderhoud vraagt, heb ik dus die man gevraagd hoe het zat met reinigen etc. en wat de verf kost etc. Ook de  man bij Art en Deco, waar ik hem dus heb gekocht, vertelde hetzelfde.
En ik moet zeggen het is a peace of cake, na 20 sec is het schoon.
Verder heb je er geen rommel van.