1

Onderwerp: Welke cake pop maker?

In de webshop zijn er 2 te koop:

1 Babycakes Popcake Maker (2jaar garantie) (inventum?)

&

2 Bestron Sweet Dreams - Cake-popmaker ( 5jaar garantie)

beide zijn 34,95 en maken 12 balletjes.

Dan las ik hier in een ander topic over een van de

3 Xenos (van Princess?)

prijs onbekent, garantie?  vast ook voor 12 balletjes.

Op de webshop lijkt de 1e het meest verkocht,
deze heeft iig de meeste recentie's.
Waarom, er zit veel minder lang garantie op....

Welke cake pop maker hebben jullie, en wat is jullie ervaring hiermee?

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

2

Re: Welke cake pop maker?

Ik heb die van de Xenos! Hij kost 19 euro en werkt prima tot nu toe, heb hem nog niet zo lang hoor.. Volgens mij is ie nu ook te koop bij de Kijkshop.. Ik heb eigenlijk geen idee hoelang de garantie is, ben nu ook niet thuis dus kan het niet even opzoeken..

Er waren eens cupcakes, taarten, koekjes en nog veel meer ander lekkers te vinden op http://www.bakverhalen.nl en https://www.facebook.com/bakverhalen

3

Ohja en hij maakt inderdaad ook 12 balletjes.. Met mijn recept doet ie er ongeveer 8 minuten over

Er waren eens cupcakes, taarten, koekjes en nog veel meer ander lekkers te vinden op http://www.bakverhalen.nl en https://www.facebook.com/bakverhalen

4

Verder niemand ervaring met de cake pop makers?

ik heb de inventum. werkt goed, je moet alleen wel opletten dat je de deksel goed recht er boven op legt, maar dat ging bij mij na twee keer als vanzelf.

succes met kiezen!

6

Die van Princess is nu ook te koop bij de Jumbo en is daar zelfs nog iets goedkoper.

Groetjes,
Ilona.

7

Ik heb op de taartbeurs een bakplaat voor 12 bolletjes gekocht: ideaal! Ik heb geen extra apparaat in de kast, hij maakt goede bolletjes, ik kan hem ook gebruiken als mini-cupcakevorm (met bakpapiertjes dan) en hij kostte me maar 15,00.

Tieneke

8

Tante Tien schreef:

Ik heb op de taartbeurs een bakplaat voor 12 bolletjes gekocht: ideaal! Ik heb geen extra apparaat in de kast, hij maakt goede bolletjes, ik kan hem ook gebruiken als mini-cupcakevorm (met bakpapiertjes dan) en hij kostte me maar 15,00.

Tieneke

hoe worden ze helemaal rond dan?
of is het een plaat die uit twee delen bestaat? (boven en onderkant)

9

Ik heb ook die van de xenos, en ben er erg blij mee!

10

Siena schreef:
Tante Tien schreef:

Tieneke

hoe worden ze helemaal rond dan?
of is het een plaat die uit twee delen bestaat? (boven en onderkant)

Ja, de bakplaat bestaat uit twee delen die je met een metalen klem vast zet. In de bovenste zit een gaatje om de stoom te laten ontsnappen of overtollig beslag te laten wegstromen (zelf heb ik maar bij eentje gehad dat er een hele blub beslag uit kwam, maar dat stolde gewoon op de bovenkant en kon ik er gemakkelijk af halen).

Tieneke

ik heb vandaag de prinses zien staan bij de mediamarkt, deze is wat compacte (lager) dan de inventum en sluit goed (kan niet scheef gaan).

12

pfff lastig, een extra keuze erbij...

denk dat ik een popcake maker toch makkelijker vind dan de bakplaat.

maar het verschil in kwaliteit van de 3 is me nog niet helemaal duidelijk,
iemand nog meer ervaringen ermee?

13

Ik heb gister de cakepopmaker van de Action gekocht voor 11 euro geloof ik. Ik ben nog druk aan het oefenen (te weinig/te veel cakebeslag), maar hij bakt tot nu toe wel heel erg mooi.
Op dit moment bak ik cakepops met speculaaskruiden.

Groet Marleen

14

ikzelf ben erg tevreden met mijn babycakepop maker..

goede kwaliteit en eigenlijk geen problemen. Prima apparaat. :thumb:

15

Heb sinds kort een cakepopmaker van Babycakes Inventum en ben er heel tevreden over.

Leuk apparaat om te zien, en bakt mooie ronde pops in 4 minuten.
Zit een handige standaard bij, een vorkje voor omkeren en/of uithalen van de pops en korte en langere stokjes.

Volgens mij is de Inventum Babycakes de enige van 1300 watt.
Alle anderen zijn 700 watt.

16

Ben bij de Action geweest en daar zijn ze uitverkocht.
Toen bij het Kruidvat wezen kijken daar was er eentje van watshome maar die is maar 700 watt.

Mijn vraag is........is 700 watt genoeg???? worden deze niet te droog??

Is hier iemand die dit apparaat heeft???

Hoor het graag van jullie.

Zoek nooit naar geluk......want je zoekt je een ongeluk

17

ik heb die van princes is bij de marskramer te koop voor 15 euro werkt uitstekkend echt een aanrader!!!

doeltaarten taarten met een doel

18

Welke maat popcakes komen er
uit de verschillende popcakemakers.

De inventum bakt ze met  4cm doorsnede.
Ik zag op een site dat popcakebakplaten
voor de oven 6 cm doorsnede hebben.

19

6 cm is echt veel te groot voor een cakepop..

De bestron en de inventum baby cakes zijn beide met een doorsnede van 4 cm

Ik verkoop in de winkel het liefst die van Bestron, net even wat degelijker dan de Inventum, sluit toch iets beter.. en 5 jaar garantie zegt ook wel iets over het vertrouwen dat de fabrikant in het eigen product heeft.

Voor de demo's gebruik ik zelf de Inventum, omdat ik deze al had voor ik de winkel startte. Ik heb er wel eens een hele dag mee staan bakken, van 10.00 tot 16.00 en dat ging prima  :Y

Ik weet uit mijn hoofd even niet hoeveel watt de Bestron of Inventum hebben. Maar beide zijn qua warmte erg goed.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

20

Ik heb die van action. Werkt prima 6 a 7 min en mooi rond. Was is de aanbieding 9,95

21

Heb een silicone mal die je in de oven kan doen. Vind hem makkelijk en ik heb geen apparaat erbij. Kosten weet ik niet meer precies. Dacht 15euro of zo.. :think:

22

Ik heb er een van de Action ,ben er erg tevreden over maar ik wil ook een voor  groter popcakes.
Weet iemand of de silicone mal van de jumbo groter pops maken en of ze fijn bakken?