Onderwerp: Cricut Cake
Hoi, ik heb gister de cricut cake gekocht. Echt een super apparaat. Heeft iemand hier ook al veel ervaring mee?? Misschien nog nuttige tips, en wie weet heeft iemand in de kast nog een cartridge liggen??
Groetjes Arjan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Cricut Cake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi, ik heb gister de cricut cake gekocht. Echt een super apparaat. Heeft iemand hier ook al veel ervaring mee?? Misschien nog nuttige tips, en wie weet heeft iemand in de kast nog een cartridge liggen??
Groetjes Arjan
Volgens mij is er in de rubriek keuken- en andere apparatuur het eea te vinden over de cricut, ik kan je niet verder helpen, heb er geen...
Wat voor tips wil je hebben Arjan?
Ik heb geen tips ansich...maar de tip die ik zelf nu einnnndelijk op ga volgen is: volg een workshop. Er is op 20 oktober in Lelystad een workshop cricut basis bij het Cakeatelier. MIsschien is het iets voor je?
volgens mij zijn er goedkopere software versies van de cricut, maar die kun je alleen gebruiken als je m niet update geloof ik? Misschien iemand die hier wat meer info over heeft voor dr?
Bedankt voor de reacties. Ik heb het apparaat uitgeprobeerd. Het werkt op zich wel, alleen wat ik merk is dat het wat rafelig uitsnijdt. Ik smeer de onderplaat in met Crisco. Maar toch zie je af en toe tijdens het snijden dat de fondant iets loslaat van de onderplaat. Zou dat de reden kunnen zijn dat het wat rafelig afsnijdt? Ik kan me haast niet voorstellen dat het mesje bot is. Ik heb m nieuw in de doos gekocht.
En Suuz, jij hebt er toch al wel veel mee gewerkt? Of juist niet?
Groetjes Arjan
Misschien heb je hier iets aan.
Algemene tips over de cricut:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=133954
Tips over software:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=181683
Veel plezier met je cricut.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Cricut Cake