1

Onderwerp: Mijn eerste 'Molly' probeersel....

Afgelopen vrijdag op de T&T beurs als één van de eerste dingen het boek 'Molly & Charuca' gekocht bij the little cake shop.
Molly zou om 14.00uur komen demonstreren en haar boek signeren!
Wij waren er helemaal klaar voor, Molly denk ik ook maar op Schiphol dachten ze er anders over en daardoor had ze enorme vertraging.....ook haar materiaal voor de demo was niet aangekomen.

Ik denk dat Molly in 20/30 minuten tijd een kenmerkend, sexy poppetje heeft geboetseerd, ondanks de vermoeidheid en tegenslag (van het missende materiaal) was ze heel enthousiast en lief. Ze signeerde onze boeken en ging met een brede smile met je op de foto, zo leuk!
Vervolgens gingen ze van Apeldoorn weer terug naar Schiphol om de vlucht naar Rome te halen!
Dus al was het een bliksem bezoek, het was voor mij het hoogtepunt van de beurs!

Na 2 dagen beurs jeukte mijn handen vandaag om zelf iets te proberen.
Nu zijn alle voorbeelden in het boek 3D en heb je voor de hoofdjes piepschuimbollen nodig en die had ik niet in huis....dus maar even mijn eigen 2D draai eraan gegeven....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KMNF3OIK-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DJGLOKWN-D.jpg
Bedankt voor het kijken!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

2

Re: Mijn eerste 'Molly' probeersel....

Ooh , zo leuk!
Ik vind het super gelukt en hoop ( misschien volgend jaar.. ) ook wat moois van haar te scoren  :Y

Don't wreck a sublime chocolate experience by feeling guilty.  ~Lora Brody

3

O Sandra, wat léuk!!!  :thumb:

4

annick67 schreef:

O Sandra, wat léuk!!!  :thumb:

Dank je!
Is het al weer bijna tijd voor een freubel of staat je hoofd er niet naar?

5

Meid wat leuk, heb er nu spijt van dat ik niet naar T&T door gegaan ben vanaf V

6

geweldig!

7 Laatst bewerkt door vanessa1982 (08-10-2012 09:05)

Ziet er hartstikke leuk uit zo een puzzelplaatje!! Weer eens wat anders :)

En wat betreft het sexy poppetje waar je het over hebt. Ik ben even zo vrij om een foto te plaatsen van het leuke boetseersel dat Molly heeft gemaakt:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/578599_3200162381827_2019753404_n.jpg
Was ook erg leuk om haar aan het werk te zien, op de foto te kunnen en je boek gesigneerd te krijgen. Daar ben ik ook zo blij mee :)

8

Aan je foto te zien heb je gewoon vlak naast me gestaan Vanessa  :D  nou kennen we elkaar al een tijdje van "online" lol en heb ik je nog niet ontmoet! Wat een gave demo was het he!

9

Oh en super puzzelplaatje Sandra! :thumb:

10

Hahaha nou Maxii en Vanessa ik heb naast of direct achter jullie gestaan. Over een schouder heel goed mee kunnen kijken!

Bedankt voor jullie leuke reacties!
Het is overigens niet echt een puzzelplaatje, ik heb uit de losse hand na proberen te maken wat in het boek te zien is.