Onderwerp: Mijn eerste 'Molly' probeersel....
Afgelopen vrijdag op de T&T beurs als één van de eerste dingen het boek 'Molly & Charuca' gekocht bij the little cake shop.
Molly zou om 14.00uur komen demonstreren en haar boek signeren!
Wij waren er helemaal klaar voor, Molly denk ik ook maar op Schiphol dachten ze er anders over en daardoor had ze enorme vertraging.....ook haar materiaal voor de demo was niet aangekomen.
Ik denk dat Molly in 20/30 minuten tijd een kenmerkend, sexy poppetje heeft geboetseerd, ondanks de vermoeidheid en tegenslag (van het missende materiaal) was ze heel enthousiast en lief. Ze signeerde onze boeken en ging met een brede smile met je op de foto, zo leuk!
Vervolgens gingen ze van Apeldoorn weer terug naar Schiphol om de vlucht naar Rome te halen!
Dus al was het een bliksem bezoek, het was voor mij het hoogtepunt van de beurs!
Na 2 dagen beurs jeukte mijn handen vandaag om zelf iets te proberen.
Nu zijn alle voorbeelden in het boek 3D en heb je voor de hoofdjes piepschuimbollen nodig en die had ik niet in huis....dus maar even mijn eigen 2D draai eraan gegeven....

Bedankt voor het kijken!

nou kennen we elkaar al een tijdje van "online" lol en heb ik je nog niet ontmoet! Wat een gave demo was het he!