1

Onderwerp: Kenwood garden geeft zwart af.

Hallo,

Volgens het boekje van mn kenwood kan de garde gewoon in de vaatwasser. dat doe ik dus ook gewoon. Maar nu geeft de bovenkant zwart af. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit weg kan krijgen, want ik vind het nou niet zon fris idee als ik mix met iets wat af kan geven :S

alvast bedankt

Smart critiques, Stupid creates

2

Re: Kenwood garden geeft zwart af.

Moet je toch echt niet in de vaatwasser doen  :s  :nooo

Volgens mij heb ik hier wel eens gelezen dat dat een foutje is in de handleiding en dat Kenwood je een nieuwe garde kan leveren??  :think:
Misschien even proberen?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Bedankt! Ik zal Kenwood is even mailen

4

Vreemd dat in jou boekje staat dat ze in de vaatwasser mogen...in mijn kenwood boekje staat toch echt NIET IN DE VAATWASSER........ :Y

5

Bij mij staat in de gebruikers handleiding het volgende : Verzorging en reiniging: Kom, hulpstukken en spatscherm met de hand wassen en goed afdrogen, of in de vaatwasmachine wassen.
Dus koos ik natuurlijk voor de vaatwasser  :+

Maar het is opgelost, ik heb zoals Sonja zei contact opgenomen met Kenwood en kreeg heel snel een mailtje terug dat kosteloos een nieuwe garde word toegestuurd :D

6

:thumb: Voor Kenwood!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Sonj@ schreef:

:thumb: Voor Kenwood!

Inderdaad :D

8

goed om te lezen want ik heb dit zelfde probleem. ik ga dus ook maar even kenwood mailen....

www.Leoniestaarten.nl
Omdat er altijd wel een reden voor een taart is!

Ook ik heb het probleem gehad er lieten deeltjes los van de k klopper en gaf dan zwart af kreeg een nieuwe dit het weken geduurd mest besteld worden nu bij de nieuwe hetzelfde probleem (was alles na gebruik steeds met de hand af)
En nu heb ik in me mix kom (tussen kom en onderrand water zitten je hoort het klotsen ????)dus ga maar weer bellen dus ik word er niet zo vrolijk van, ik heb de kenwood KM280 van € 225,00 .ook is deze niet erg stil 900 watt. Groetjes ellen

10

In mijn beschrijving staat ook dat het allemaal in de vaatwasser kan alleen ik heb nergens last van heb het apparaat al bijna drie jaar

Neem ook is een kijkje op mijn Facebook en liken natuurlijk https://www.facebook.com/SvenniesTaartenhuys?ref=hl

11

Dank voor de tip, ik krijg ook een nieuwe  :D

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart