Onderwerp: hallo!
hallo mensen, ik ben jennifer, 28 jaar en ik ben sinds enige tijd helemaal verslaafd aan het taarten decoreren.
hoe dat zo gekomen is?
mijn moeder was vroeger altijd al aan het bakken en kokerellen, mijn man is 10 jaar banket bakker geweest, en ik ben dol op freubelen en priegelwerk.
ik heb sinds mijn 14de altijd al met fimo klei gewerkt, en sinds een jaartje pas ik diezelfde technieken dus toe op fondant en marsepein om mooie taarten te maken.
ik heb zelf heel kort geleden een maagverkleiningsoperatie gehad, dus zelf eten lukt niet meer, maar ik maak zowiezo liever taarten voor anderen, familie en vrienden dus.
een jaar geleden is de gekte dus toegeslagen, en sinds een kleine 2 maanden behoorlijk actief er in geworden, er bruisen tientallen ideeen door mn hoofd over verjaardagstaarten die ik nog ga maken binnenkort, er zijn nog een paar mensen jarig gelukkig, dus kan ik me mooi uitleven
ik zal in de show of rubrieken de paar creaties showen die ik tot nu toe gemaakt heb, zijn er nog niet veel, maar er komen nog een hoop bij binnenkort