1

Onderwerp: hallo!

hallo mensen, ik ben jennifer, 28 jaar en ik ben sinds enige tijd helemaal verslaafd aan het taarten decoreren.
hoe dat zo gekomen is?
mijn moeder was vroeger altijd al aan het bakken en kokerellen, mijn man is 10 jaar banket bakker geweest, en ik ben dol op freubelen en priegelwerk.
ik heb sinds mijn 14de altijd al met fimo klei gewerkt, en sinds een jaartje pas ik diezelfde technieken dus toe op fondant en marsepein om mooie taarten te maken.  :)

ik heb zelf heel kort geleden een maagverkleiningsoperatie gehad, dus zelf eten lukt niet meer, maar ik maak zowiezo liever taarten voor anderen, familie en vrienden dus. ;)
een jaar geleden is de gekte dus toegeslagen, en sinds een kleine 2 maanden behoorlijk actief er in geworden, er bruisen tientallen ideeen door mn hoofd over verjaardagstaarten die ik nog ga maken binnenkort, er zijn nog een paar mensen jarig gelukkig, dus kan ik me mooi uitleven :)
ik zal in de show of rubrieken de paar creaties showen die ik tot nu toe gemaakt heb, zijn er nog niet veel, maar er komen nog een hoop bij binnenkort :)

2

Re: hallo!

Welkom bij dit " heerlijke" forum. Het is een inpsireerend forum. Je zult veel ideeën opdoen en mss leveren jouw taarten weer een hoop ideeën voor ons op.

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

3

dankjewel   :)  ik hoop inderdaad een hoop inspiratie op te doen, en te leren, en misschien dat ik anderen nog van nut kan zijn met wat ik weet  :+

ik ben in elk geval aan het genieten van alle mooie foto's die ik zie  :Y

4

Welkom op dit  geweldige forum! Ben benieuwd naar je eerste foto's!
En natuurlijk kun je hier altijd terecht voor ideeën / tips etc...!