Onderwerp: Celcrafts CelShapes Stamens
Heeft iemand ervaring met de Celcrafts CelShapes Stamens? Of raden jullie toch gewoon niet eetbare stamens aan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Celcrafts CelShapes Stamens
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand ervaring met de Celcrafts CelShapes Stamens? Of raden jullie toch gewoon niet eetbare stamens aan?
Ik heb ze zelf 1x gebruikt voor een testbloemetje (anemoontje). Maar die andere stamens moet ik zelf ook nog uitproberen. Dus ik houd me ook aanbevolen voor tips en voorbeelden.
Ik zelf heb voorkeur voor eetbaar. Als je naar de beurs gaat, daar zit een dame van CelShapes en je kunt haar vragen of ze je laat zien hoe het werkt. Is heel makkelijk als je het eenmaal hebt gezien. Op verzoek laat ze je de mal zien waar jij vragen over hebt.
Nee.. helaas kan ik niet naar de beurs. Wie staat er op de beurs die dat demonstreerd, misschien dat ik op de site iets wijze kan worden?
Hebt u ervaring met deze mal?
Gaat het best met gumpaste of flowerpaste. In de openingen duwen, goed aandrukken en het overschot met een deegschraper VANUIT HET MIDDEN naar weerszijden weghalen. Wel je vingers erop houden zodat je het figuurtje er niet uit veegt.
Klinkt misschien raar maar als je het op deze manier doet gaat het heel goed. Veel succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Celcrafts CelShapes Stamens