1 Laatst bewerkt door Jet1975 (30-09-2012 15:36)

Onderwerp: Celcrafts CelShapes Stamens

Heeft iemand ervaring met de Celcrafts CelShapes Stamens? Of raden jullie toch gewoon niet eetbare stamens aan?

2

Re: Celcrafts CelShapes Stamens

Niemand???

3 Laatst bewerkt door e.b.m. (01-10-2012 11:34)

Ik heb ze zelf 1x gebruikt voor een testbloemetje (anemoontje). Maar die andere stamens moet ik zelf ook nog uitproberen. Dus ik houd me ook aanbevolen voor tips en voorbeelden.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Ik zelf heb voorkeur voor eetbaar. Als je naar de beurs gaat, daar zit een dame van CelShapes en je kunt haar vragen of ze je laat zien hoe het werkt. Is heel makkelijk als je het eenmaal hebt gezien. Op verzoek laat ze je de mal zien waar jij vragen over hebt.

5 Laatst bewerkt door Jet1975 (01-10-2012 13:03)

Nee.. helaas kan ik niet naar de beurs. Wie staat er op de beurs die dat demonstreerd, misschien dat ik op de site iets wijze kan worden?

Hebt u ervaring met deze mal?

6

Gaat het best met gumpaste of flowerpaste. In de openingen duwen, goed aandrukken en het overschot met een deegschraper VANUIT HET MIDDEN naar weerszijden weghalen. Wel je vingers erop houden zodat je het figuurtje er niet uit veegt.
Klinkt misschien raar maar als je het op deze manier doet gaat het heel goed. Veel succes!

7

Dank je voor de tip. :thumb: