Onderwerp: als proef taartje voor bruidsproeverij
Hoi allemaal,
Ik heb net een klein boltaartje voor proef gemaakt. Deze worden gemaakt voor een bruidsproeverij. Ik wilde even oefenen. En ben op zoek naar feedback.
groetjes Thera
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » als proef taartje voor bruidsproeverij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
Ik heb net een klein boltaartje voor proef gemaakt. Deze worden gemaakt voor een bruidsproeverij. Ik wilde even oefenen. En ben op zoek naar feedback.
groetjes Thera
ziet er goed uit hoor
Leuk!
ik denk dat het taartje wel mooier uitkomt als je hem op een neutraal ( bv. wit) bord legt.
Idd een ander bord, de presentatie is niet onbelangrijk
en wat gaan ze proeven?
Iets om misschien over na te denken: ik maak sinds anderhalf jaar verschillende vullingen die ik in leuke bakjes presenteer. Vervolgens steek rondjes uit een laag biscuit. Het aanstaande bruidspaar mag dan zelf de "taartjes" maken door er vullingen op te smeren. Zo kunnen ze zelf combinaties bedenken die jij nooit had bedacht en zijn er ook veel meer mogelijkheden om te proeven. Voor jou het voordeel dat je geen uren hoeft te besteden aan proeftaartjes. Als het goed is hebben ze al gezien wat jij kunt maken, dus hoef je dat niet meer te bewijzen.
Daarbij hoor ik vaak van bruidsparen terug dat ze het erg leuk hebben gevonden om het zo te doen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » als proef taartje voor bruidsproeverij