1

Onderwerp: Combi magnetron kapot! Welk merk raden jullie aan? Gaggenau?

Onze combi magnetron is er gisteren mee opgehouden, was ook een goedkoop merk ( zanussi). Dus tijd voor een nieuwe en een goede!
Ik wil weer graag een inbouw, en nu is er zoveel te koop......
Waar ben jij enthousiast over? Ik zit te denken aan Bosch/Smiemens of Miele. Nu zag ik ook ergens een aanbieding van een Gagganau combi, had er nog nooit van gehoord! Maar even googlen en ik zie dat het hele dure machines zijn, is het ook heel goed spul?

Groetjes Brenda

2

Re: Combi magnetron kapot! Welk merk raden jullie aan? Gaggenau?

Staan een hoop tips in mijn topic (staat onder die van jou: Boehoe, neeee)
Ik heb een Atag gekocht

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

3

Nadat ik deze ( Deze combimagnetron is deels ondeugdelijk. De magnetronfunctie is prima, maar de heteluchtoven werkt niet naar behoren. Daar er in de onder- en bovenwarmte meer dan 25 graden verschil is, zijn de bakresultaten niet goed op 2 niveaus. Dit is een technisch probleem in de gehele lijn, dat niet door ATAG verholpen kan worden. Dit geldt o.a. ook voor de OX6011K. Deze komt ook uit dezelfde serie.) en nog wat andere niet positieve recenties online heb gelezen durf ik niet voor een Atag gaan.......
Dus iemand andere goede tips?

Groetjes Brenda

4

Niemand?

Groetjes Brenda

5 Laatst bewerkt door anouckjewel (24-09-2012 19:25)

Nou nou, zolang staat je bericht er nog niet op, de meeste mensen werken overdag hoor....

Bovendien staan er in mijn topic ook een aantal andere tips, o.a. ikea.

Ik heb de mijne trouwens via inbouw.nl, kreeg na een offerte aanvraag nog een scherpere prijs dan op de site stond, en ik vond het erg makkelijk dat op de site bij alle modellen de bouwtekening stond met de afmetingen.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

6 Laatst bewerkt door Balou (24-09-2012 20:02)

dat begrijp ik ook wel hoor ;)
Maar staat ook op blz 2 of 3 ondertussen en zo haal ik hem meteen weer mooi omhoog!

In jouw topic staat alleen de ikea genoemd, en ik wil echt een goede combi-magnetron, geen oven. En een die ook mooi om te zien is en ook een lange levensduur heeft. ( denkend aan Miele, Gaggenau, Boretti, Bosch e.d.)

Groetjes Brenda