Onderwerp: Jeuj! Taartbestellen.jouwpagina nu op AllesOverTaart. Jouw link erbij?
Hiep hoi! Het is af!
Alle links die voorheen op taartbestellen.jouwpagina.nl stonden, heb ik verhuisd naar Alles Over Taart. Ze zijn nu hier te vinden: http://www.allesovertaart.nl/?page_id=1023.
Ik heb de linkjes verhuisd omdat het bijhouden voor mij een stuk makkelijker is nu (www.allesovertaart.nl is mijn eigen website, de vorige een gratis site).
Stond je daar al bij, dan hoef je niks te doen, alleen even te controleren of je er goed op staat. Helaas heb ik geen maillijst van alle mensen die ik inmiddels vermeld had, maar de meesten lezen hier, weet ik. Vandaar dit berichtje.
De oude site blijft bestaan, met linkjes per provincie naar besteladressen op Allesovertaart. Dus mocht je een wederlink geplaatst hebben en kun of wil je niet aanpassen, geen probleem.
Uiteraard kan iedereen zich in dit topic weer aanmelden voor een vermelding van je site of pagina, via mail mag ook. Vermeld dan wel even je bedrijfsnaam, woonplaats en provincie. Enige voorwaarde is dat je gedecoreerde taarten op bestelling levert. Een wederlink stel ik op prijs, maar is niet verplicht.
Groetjes, Jozien.