1

Onderwerp: Jeuj! Taartbestellen.jouwpagina nu op AllesOverTaart. Jouw link erbij?

Hiep hoi! Het is af!

Alle links die voorheen op taartbestellen.jouwpagina.nl stonden, heb ik verhuisd naar Alles Over Taart. Ze zijn nu hier te vinden: http://www.allesovertaart.nl/?page_id=1023.

Ik heb de linkjes verhuisd omdat het bijhouden voor mij een stuk makkelijker is nu (www.allesovertaart.nl is mijn eigen website, de vorige een gratis site).

Stond je daar al bij, dan hoef je niks te doen, alleen even te controleren of je er goed op staat. Helaas heb ik geen maillijst van alle mensen die ik inmiddels vermeld had, maar de meesten lezen hier, weet ik. Vandaar dit berichtje.

De oude site blijft bestaan, met linkjes per provincie naar besteladressen op Allesovertaart. Dus mocht je een wederlink geplaatst hebben en kun of wil je niet aanpassen, geen probleem.

Uiteraard kan iedereen zich in dit topic weer aanmelden voor een vermelding  van je site of pagina, via mail mag ook. Vermeld dan wel even je bedrijfsnaam, woonplaats en provincie. Enige voorwaarde is dat je gedecoreerde taarten op bestelling levert. Een wederlink stel ik op prijs, maar is niet verplicht.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Jeuj! Taartbestellen.jouwpagina nu op AllesOverTaart. Jouw link erbij?

Nieuwsgierig als ik ben ga ik gelijk kijken op je site. En je site vind ik echt geweldig :thumb:  :Y  maar wat jammer is dat de linkjes soms al verouderd zijn en die mensen misschien helemaal niet meer taarten. De 2 die ik had geopend zagen er in ieder geval wel zo uit.

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3

Hoi Marijetje, dat is jammer... Ik heb daar wel mijn best voor gedaan! Ik heb ze allemaal stuk voor stuk geopend en wel een stuk of 30 links die het niet meer deden, verwijderd . Helaas vergeten mensen bij mij aan te geven dat ze niet meer op de lijst willen...Maar mocht je links tegenkomen die niet werken, dan hoor ik het graag!

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Mag mijn site er ook op?
www.delicioustaart.nl
uit Meteren (gelderland)

5

Bedankt voor je informatieve mailtje. :thumb:
Ik denk dat ik wacht met me aan te melden bij je, wil wel heel graag veel en voor anderen bakken maar vind het nog niet goed genoeg eerlijk gezegd.
Dus als er wat meer zelfvertrouwen is dan meld ik me zeker aan!

Don't wreck a sublime chocolate experience by feeling guilty.  ~Lora Brody

6

Faatje schreef:

Mag mijn site er ook op?
www.delicioustaart.nl
uit Meteren (gelderland)

Je staat erbij! En WickedMir: prima hoor, mail me tzt maar :)

7

ik wil ook

www.birthday-cake.nl

8

done :)