Onderwerp: mocca en...??
Ik moet een taart maken voor een collega en die wil graag mocca. Maar ik lust geen mocca en wil het geheel toch ook niet te zwaar maken. Wat past nu bij mocca zonder het te machtig te laten worden.
Groeten Karin
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » mocca en...??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet een taart maken voor een collega en die wil graag mocca. Maar ik lust geen mocca en wil het geheel toch ook niet te zwaar maken. Wat past nu bij mocca zonder het te machtig te laten worden.
Groeten Karin
Zoek eens in dit topic (en dan mokka schrijven), er staan wel wat ideeën bij. Tja, of het machtig wordt, weet ik niet, heb zelf nog nooit mokka in een taart gedaan...
Hmm. ik hou zelf ook niet zo van mokka maar, heb een keer een recept gevonden volgens mij de van rudolfs bakery dat was met banketbakkersoom en pure chocolade, die lijkt mij opzich wel lekker omdat 't niet alleen mokka is. Misschien een idee? (of is mokka altijd met chocolade erin?)
[url]http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/recepten/mokka-boomstam?keys=mokka&f[0]=bundle%3Arecipe[/url]
Hier zat die mokka-crème in verwerkt.
ooh de link werkt niet.. Hmm.. maar moet nu snel bed morgen om 5 uur gaat me wekker Ik kijk er morgen of overmorgen wel naar
Misschien is iets met schuim/hazelnoot/mokka ook wel lekker, volgens mij wel een bekende combi.
Succes in ieder geval
bastogne vulling! mmm koffie met een koekje
....
caramel
Als het niet te machtig moet worden zou ik hazelnoot schuim combineren met de moccacreme al vind ik chocolade erbij wel lekkerder.
Mij maakt het dan ook niet veel uit als het wat machtiger is.
suc6,
john
ik gebruik aks vulling in de mokka taart altijd bokkepootjes met slagroom! iedereen vind dit altijd een heerlijke combinatie ...
groetjes missyme
sorry 1 keer is genoeg
nog eens overleg gehad en het wordt mokka en chocolade. Hier wordt zijn vrouw gelukkig van. Nou, dat moet dan maar.
Maar iedereen bedankt voor het meedenken!
mokka, jakkie . maar slagroom of aardbeienjam lijkt me wel een goede combo. of vlaaivulling, aardbei of kers.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » mocca en...??