1

Onderwerp: mocca en...??

Ik moet een taart maken voor een collega en die wil graag mocca. Maar ik lust geen mocca en wil het geheel toch ook niet te zwaar maken. Wat past nu bij mocca zonder het te machtig te laten worden.

Groeten Karin

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

2

Re: mocca en...??

Zoek eens in dit topic  (en dan mokka schrijven), er staan wel wat ideeën bij. Tja, of het machtig wordt, weet ik niet, heb zelf nog nooit mokka in een taart gedaan...

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3 Laatst bewerkt door José91 (15-09-2012 21:56)

Hmm. ik hou zelf ook niet zo van mokka maar, heb een keer een recept gevonden volgens mij de van rudolfs bakery dat was met banketbakkersoom en pure chocolade, die lijkt mij opzich wel lekker :) omdat 't niet alleen mokka is. Misschien een idee? (of is mokka altijd met chocolade erin?)

[url]http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/recepten/mokka-boomstam?keys=mokka&f[0]=bundle%3Arecipe[/url]

Hier zat die mokka-crème in verwerkt.

ooh de link werkt niet.. Hmm.. maar moet nu snel bed morgen om 5 uur gaat me wekker  :s  Ik kijk er morgen of overmorgen wel naar ;)

Misschien is iets met schuim/hazelnoot/mokka ook wel lekker, volgens mij wel een bekende combi.

Succes in ieder geval  ;)

advocaat!

liefs marieke

5

en kersenvlaaivulling  :Y

6

bastogne vulling! mmm koffie met een koekje  :Y

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

7 Laatst bewerkt door Isanne (26-10-2014 23:55)

....

8

caramel :9

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

9

Als het niet te machtig moet worden zou ik hazelnoot schuim combineren met de moccacreme al vind ik chocolade erbij wel lekkerder.
Mij maakt het dan ook niet veel uit als het wat machtiger is.

suc6,
john

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

10

ik gebruik aks vulling in de mokka taart altijd bokkepootjes met slagroom! iedereen vind dit altijd een heerlijke combinatie ...

groetjes missyme

leef lach en dans iedere dag alsof het de laatste is !!!!!!!

11 Laatst bewerkt door missyme (17-09-2012 12:48)

sorry 1 keer is genoeg  :o

leef lach en dans iedere dag alsof het de laatste is !!!!!!!

12

nog eens overleg gehad en het wordt mokka en chocolade. Hier wordt zijn vrouw gelukkig van. Nou, dat moet dan maar.
Maar iedereen bedankt voor het meedenken!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

13

mokka,  jakkie  :D  . maar slagroom of aardbeienjam lijkt me wel een goede combo. of vlaaivulling, aardbei of kers.