1

Onderwerp: Rampen machine

http://www.facebook.com/media/set/?set= … amp;type=1

dit is het resultaat van biscuit mix mengen met mijn nieuwe keukenmachine de Philips HR7771, al de tweede keer dat het zo is. eerste keer met de mengschijf (een gegolfde plaat die bijna op de bodem van de kom licht) en toen met ballonkloppers (los gekocht voor €40,-) met de hoop dat het nu wel luchtig zou worden. Allebei hetzelfde resultaat en de kom word heel heet en mijn ballonkloppers zijn stuk want het plastic is versmolten. Contact gezocht met philips maar nog niets wijzer.

Weet iemand een goed apparaat voor biscuitmix en botercreme, dat is eigenlijk het enige waar ik m echt voor gebruiken wil. Maar met de hand mixen wordt zo zwaar.

Help please!

2

Re: Rampen machine

Balen zeg! Persoonlijk ben ik heel tevreden met mijn Bomann (zelfde als Clatronic, zijn ook meerdere topics over) die ik online bij de Trekpleister gekocht heb. Niet te gek duur, beetje luidruchtig maar prima resultaten bij biscuit en botercreme  :Y

ik heb alleen een kenwood, kost wat geld maar ben super tevreden.

kijk ook eens op mijn website en laat een berichtje achter: http://miggels-taart.webklik.nl/page/homepage. Dank je wel.

Hier ook een kenny en zeer tevreden, het is alleen even een dure aanschaf..

5

wat voor kenwoods hebben jullie dan er zijn zoveel verschillende en ik weet niet zo goed waar ik op moet letten.

6

Ik heb ook een Kenwood, de zwarte K-mix, zou hem niet meer kunnen missen echt een super apparaat. Perfecte biscuits en mooie botercreme.
Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Ik heb een bosch mum 5. Hij is 150 euro en werkt als een tierelier. Hij maakt van koude(!) boter in 5 minuten botercreme. Biscuit doet 'ie ook heel goed. Het is ook niet zo'n reuzeding, hij past prima in onze kleine keuken.

8

Ik heb Eem bomain die 80 euro prima ding voor de nood ik heb een Kenwood die was 300 euro en is me al twee keer ontploft gelukkig in de garantie tijd uiteindelijk sinds een jaar een kitchenaid en daar zweer ik bij ik doe alles met dat ding alleen met stapeltaarten pak ik ook de andere twee erbij

Neem ook is een kijkje op mijn Facebook en liken natuurlijk https://www.facebook.com/SvenniesTaartenhuys?ref=hl

Ik snap je probleem. Ik ben zelf pas van een tomado (van de blokker 60 euro) naar een Kenwood k-mix gegaan. Ik heb er 245 voor betaald via een website en ben er tot nu toe super blij mee. De biscuit is nog niet zo luchtig geweest. En botercreme word ook heel mooi. De tomado deed het prima maar omdat ik ook icing moet maken en ik een grotere kom makkelijker vond ben ik toch maar een andere gaan zoeken. Heel veel succes!

10

Ik had m gekocht tijdens een actie bij de Vomar zij hebben mij gelukkig mjn geld terug gegeven, want volgens mij is was hij gewoon defect hij draaide sneller dan de bedoeling is en werd heel erg warm. Dus nu ga ik opzoek naar iets nieuws, bedankt voor alle reacties ik ga alles vergelijken en een nieuwe kopen, tot die tijd maar met de hand mixen..