Ik gebruik fleshtone van Sugarflair op witte fondant, maar vind dit persoonlijk te rose. Beetje abrikooskleurig. Daarom doe ik er altijd een beetje bruin doorheen. Ik weet niet hoe deze kleur op marsepein uitvalt.
Om de borsten te bekleden: Ik bekleed eerst de borsten met huidskleur. Je kunt de borsten ieder apart bekleden, en ze dan tegen elkaar aanleggen, of je legt ze tegen elkaar aan, en bekleed ze dan in 1x. Voor de Bikini/Bh/bustier maak ik eerst een soort malletje van papier. Ik vouw een vel papier dubbel, en knip daar een soort van driehoek uit de vouwkant. Vouw het papier weer open, en pas de mal op je taart. Je kunt dan nog iets meer wegknippen, of iets ronder knippen. Als je teveel hebt weggenknipt neem je een nieuw vel papier. Als je tevreden bent leg je de mal op de uitgerolde fondant, en snijdt het decolete uit. Het fondant leg je voorzichtig op je taart. Pas wel op, want op het uitgesneden stuk scheurt de fondant snel. Op deze manier krijg je altijd 2 gelijk beklede borsten.