Onderwerp: Tips voor 15 cm taart waar een microfoon, cd en muzieknoten op moeten
Ik ben afgelopen week gevragen of ik voor een verjaardag als verrassing een taart wil maken. Ik zei natuurlijk meteen ja maar toen ik hoorde wat ik wilde kreeg ik mijn twijfels.
Het moet zo klein mogelijk taartje zijn. Dat word in mijn geval dan 15 cm en hier moet het volgend op: Een microfoon (het belangrijkste want de persoon die de taart krijg is zanger/entertainer), muzieknoten en een cd. Aangezien ik nog niet zo lang bak (3 taarten voor mezelf en 2 in opdracht gebakken) weet ik niet zo goed hoe ik dit allemaal moet verwerken op dit kleine taartje en hoe. Ik heb geen uitstekers voor muzieknoten en wil die eigenlijk ook niet speciaal voor dit taartje aanschaffen.
Ik zat al te denken om de microfoon misschien uit de bovcenkant van de taart te laten komen dus dat hij is de lucht steekt maar ik weet niet hoe dit zou moeten lukken. Ik heb nog geen stapeltaarten gemaakt dus geen stokjes ofzo om dit mee te kunnen doen.
Heeft iemand tips of ideeen om mij uit de brand te helpen. Alvast bedankt!.