1

Onderwerp: Kenwood Prospero KM264 of HH MX271 Patissier

Bijna jarig en mag dus een leuk cadeau uitzoeken! Wie kan mij helpen? (het budget is rond de 200 euro)

Ik bak ong. 3 keer per maand cupcakes, cakepops, taarten, botercreme, etc. Ook deeg maken doe ik regelmatig. Nu doe ik alles met de handmixer maar wil graag een machine... :Y

Ik lees verschillende revieuws van 2 apparaten;
Kenwood Prospero KM264 of kenwood HH MX271 Patissier.
Beide staan goed aangeschreven maar ik weet niet zo goed wat het verschil is en welke het beste is voor mijn activiteiten.

Wie kan mij helpen met de knoop door hakken en heeft ervaringen met deze machines?

2

Re: Kenwood Prospero KM264 of HH MX271 Patissier

Ik heb geen van bijde maar de patissier heeft volgens mij een grotere kom en vind ik persoonlijk mooier, ik zou zelf dus voor die gaan.

Ik ben ook bijna jarig en ik krijg waarschijnlijk de bosch mum 52110 van mijn ouders (ik wordt dan 14 en 150 euro is het maximum). Ik heb natuurlijk ook heel veel reviews gelezen en deze is ook niet té groot (we hebben een kleine keuken die al vol staat met mijn bak-rotzooi). Volgens reviews is het een goede degelijke machine, misschien kan je dus ook nog één van de bosch mum 5 styline bekijken, wie weet is het iets voor je?

3

Ik weet niets van de Kenwood Prospero KM264, maar heb kortgeleden de Patissier in de Makro gekocht (was maar 129 Euro!) en ben er echt super blij mee! Nu heb ik alleen nog een nieuwe keuken nodig die er mooi bij past ;)

Oh en alvast gefeliciteerd voor jullie allebei uiteraard! :)

4

Ik heb zelf de patissier, en vind het een super machine, maar kan niet vergelijken want de andere machine ken ik niet. Ik heb de machine net als Rumy bij de makro vandaan voor 129 excl btw.
Succes met je zoektocht en het vieren van je verjaardag!!

5

Hoi,
ik heb de KM264 sinds januari 2011, en was super blij met het apparaat, tot gisteren avond.

Ik bak veel maar ook weer niet zo veel.
Er komen maanden voor dat ik b.v. 4 of iets meer keer in een maand bak, maar er komt ook wel eens voor dat ik maar 1x per maand bak.
Vergeleken bij andere die die 3 a 4 keer per week bakken,gebruik ik hem dus niet zo veel.
Maar hij heeft mij dus gisteren verlaten.
Ben wezen googelen en kwam daar revieuws tegen die het zelfde probleem aan gaf dan de mijnen. De motor draait stuk na langdurig mixen (b.v biscuit moet al 8min op de hoogste stand), ik baal hier enorm van!  :(  :(  :(

Groetjes - Rosanna - Ciao!
www.facebook.com/DolcissimiTaarten

ik hou dit topic ook even in de gaten. ik wil denk ik ook een kenwood maar wil er 1 die ook goed is voor icing te maken. en niet snel stuk gaat als het te zwaar word.

7

misschien even doorsparen

ik heb de kenwood chef major
echt een super machine
hij draait hier echt heel veel ( heb hem nu 2 jaar)
ik bak heel veel maar je kan er ook nog veel andere dingen mee: citruspers foodprocessor blender en nog meer

dus als ie niet draait voor mijn taarten dan staat ie wel aan voor een smoothie of iets anders lekkers

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

spidygirl schreef:

misschien even doorsparen

ik heb de kenwood chef major
echt een super machine
hij draait hier echt heel veel ( heb hem nu 2 jaar)
ik bak heel veel maar je kan er ook nog veel andere dingen mee: citruspers foodprocessor blender en nog meer

dus als ie niet draait voor mijn taarten dan staat ie wel aan voor een smoothie of iets anders lekkers

dat is een fijn apparaat, maar ruim 3x zo duur... die heb ik helaas ook niet

I never met a calorie I didn't like....