Onderwerp: keukenmachine Aldi?
Hoi,
Ik wilde graag de keukenmachine halen bij de Aldi. 23 dec.
ik weet dat er al een topic is van vorig jaar, maar hoe zijn de ervaringen tot nu toe?
Of kan ik beter een kenny halen?
groetjes!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » keukenmachine Aldi?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik wilde graag de keukenmachine halen bij de Aldi. 23 dec.
ik weet dat er al een topic is van vorig jaar, maar hoe zijn de ervaringen tot nu toe?
Of kan ik beter een kenny halen?
groetjes!!!
Ik lees met je mee
Ik heb een mooie machine gekocht bij de trekpleister. Voor 84,95 incl verzending. Gisterenmiddag online besteld en vanmiddag al in huis!!
He bedankt!!
Maar kun je er ook dingen bij bestellen? ik wil graag 1 of 2 extra kommen erbij.
Meestal staat dit wel in het boekje of op de doos.
Ik zag op internet dat dit dezelfde is als een clatronic... vanaf 119 euro! haha
Als je hem hebt gebruikt... laat je even weten wat je er van vind???
lees nog steeds mee en up direct ff
Ik heb dezelfde machine als Hilda55. Deze week besteld en keurig na twee dagen aan huis bezorgd. Vanmiddag eerste biscuit mee gemaakt. Heel luchtig. Wat mij betreft een prima apparaat.
en hoe is het met het lawaai, want ik begreep dat bohman en clatronic er het zelfde uit zit maar dat de binnenkant iets anders is. De ene is zwaarder dan de andere en de ene zou meer lawaai maken dan de andere.
Ik heb de Bohman gekocht ( ik had de Clatronic bij Neckermann besteld en de Bohman toegestuurd gekregen , het is echter volgens mij dezelfde machine ) en alhoewel ie idd behoorlijk lawaai maakt , mixt ie geweldig biscuitbeslag en heb ik prachtige kapsels als resultaat .
Ik ga gewoon even stofzuigen of boven een wasje ophangen o.i.d.
Ik ben heel blij met mijn Boeman zoals we hem hier thuis noemen .
Groetjes !
Lastige vraag want iedereen ervaart lawaai weer anders...Hij staat bij mij gewoon in de (open) keuken te draaien en dan kijk ik rustig tv. Een gesprek is dan ook goed te doen, maar je moet er niet vlak naast gaan staan kleppen als ie op stand 3 staat....dan word je schor
Hoi!
Hier in België was hij 2 weken geleden en heb hem onmiddelijk aangekocht!!!!Ben er heel tevreden mee!Heb nu vele hogere kapsels!
En de blender die er bij zit werkt ook geweldig!
Qua geluid,tja stilletjes is hij niet op volle toeren,maar denk dat dit wel bij elke keukenrobot is....
Ook kan je eenvoudig dingen bijbestellen via een site..
Ik ben helemaal fan!!
Dus:kopen zou ik zeggen!!!
Ben wel even benieuwd wat hij in Ned.kost?Ik heb hem hier 149.95 betaald....
Veel plezier!!
He bedankt voor je reactie...
Hij is hier ook 149,95 euro.
Ondanks dat ik nog maar weinig heb gehoord van de KM van de Aldi, ga ik hem toch maar halen.
Die Bomann etc, kun je volgens mij niet gemakkelijk iets bij bestellen, tenminste kan niks op internet vinden en dat vind ik echt een must.
Ik wil namelijk minimaal 1 kom extra hebben.
Ja,dat is dus het eerste wat ik ook ga bijbestellen! Was geloof ik maar 15 euro voor de grote kom.Je kan de kom trouwens ook gebruiken om swiss-merinque bc enzo te maken,is volledig metaal,dus ook au bain marie te gebruiken!Toen ik aan de kassa stond zei er een mevrouw achter mij in de rij:'Die heb ik jaaaren geleden hier gekocht en die doet het nog steeds perfect!Nod een argumentje hé!
He Tanx!!
Mijn moeder zei het ook al... dat spul van de Aldi is altijd erg goed! hahahah
Ja inderdaad 14,95 euro voor een kom. Heel wat anders bij de Kenwood! 69,95 euro. Kan ik er 4 voor komen! hahahaah
Groetjes!
oeps.... komen=kopen
Heb de Quigg ook gekocht bij de Aldi gisteren en het is een GEWELDIG ding.
1200 watt, die zijn er niet veel voor de prijs van 150 euro!
En ook nog eens 3 jaar garantie, en de aldi gaat erg goed met garantie om!!!
Ik ben trots op mijn keukenmachine
ik was gisterochtend ook naar de aldi geweest, maar hij was al uitverkocht om 10 uur
Hoi,
In Zuidhorn, stonden er vanochtend nog 4!!!
Ik heb hem gekregen!!! Yes!!
Hoi dames,
Ik heb de mijne ook pas gekocht in Belgie, ik heb hem vandaag voor het eerst uitgeprobeerd, ik had een beetje boter erin gedaan om lekker los te mixen maar dit was niet zo'n succes omdat de mixer de bodem niet raakt van de kom. Hebben jullie dit ook of ligt dit aan mijn apparaat
Ik heb hem gekregen
hoefde gelukige niet tewachten
tot het kerst was.
nu heb ik een taartje klaar staan.
mooi lucht is het geworden dus ik ben tevreden
groetjes
marion
heb ook een km bij de aldi gehaald .
ik stond om half 9 al aan de deur .
en gelukkig maar want s'middags waren ze al uitverkocht.
heb dus al een schuimtaart gemaakt en is met deze km heel goed gelukt ben er heel blij mee.
bij ons waren ze deze keer wit van kleur inplaats van rvs leuk voor mij past goed bij mijn keuken .
Hoi,
Ja inderdaad! in het begin, dacht ik shit... wit, maar ben er nu super blij mee...
Ik ben nu bezig om een kapsel te maken, dus ben erg benieuwd!
Maar hij is erg zwaar en stevig, hij loopt dus in elk geval niet van mijn aanrecht! haha
Ik heb hem van mijn man gekregen en was stiekem donderdag avond al heen gegaan. Hij wist dat ik hem de vrijdag zelf zou gaan halen, maar hij wilde hem cadeau doen voor kerst. Gelukkig gaven ze hem mee... meestal doen ze dat niet.
Hoi dames,
Ik heb de mijne ook pas gekocht in Belgie, ik heb hem vandaag voor het eerst uitgeprobeerd, ik had een beetje boter erin gedaan om lekker los te mixen maar dit was niet zo'n succes omdat de mixer de bodem niet raakt van de kom. Hebben jullie dit ook of ligt dit aan mijn apparaat
Kleine beetje zijn altijd lastig met een grote, staande mixer: en ook bij merken ald Kichnaid of Kenwood raakt de mixer de bodem niet, moet je altijd even naschrapen met een spatula
Weet iemand of hij nog te koop is, liefs Regio Rotterdam. Bvd.
hoi,
in Zuidhorn staan er nog 5. Misschien kun je jouw aldi bij jouw in de buurt vragen om ze 1 met de vrachtwagen mee kunnen nemen. Ze crossen elke dag door nederland met die vrachtwagens van de Aldi.
Ze zijn echt super!! die van mij klopt ook een beetje slagroom, dus blijft niks op de bodem! ik heb vandaag een 2e kom gekregen van mijn man. Hij had alleen 2 besteld en betaald, maar er zat maar 1 in de doos. dus das minder!!
Groetjes!!
Ook ik hem hem gescoord en gelijk eentje voor mijn dochter!
Prima ding en gebruik hem vanwege de krachtige motor ook voor pastadeeg ( 200 gr bloem en 2 eieren, zout) Zelfs dat kan die dus aan, laagste stand met kneedhaak.
Hij piept als hij draait, zou ik hem dan toch overbelast hebben. Iemand dat ook al ervaren?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » keukenmachine Aldi?