Re: Wie wil op mijn linksite 'taart bestellen'?
Mij mag je ook erbij zetten
www.sweetfuncakes.nl/ Zuid-Holland/ Rotterdam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Wie wil op mijn linksite 'taart bestellen'?
Mij mag je ook erbij zetten
www.sweetfuncakes.nl/ Zuid-Holland/ Rotterdam
Wat een leuk initiatief!
Mag ik er ook bij?
https://www.facebook.com/SweetCakesbyAnnet
(Zeeland, Walcheren)
Hoi Jozien
mijn website en naam zijn veranderd is het mogelijk deze aan te passen?
oude: taartengrootenklein.webs.com (gelderland)
nieuwe keekdiezijn.nl,
hoop dat het lukt, vast bedankt!
Sandra
heb even gekeken, er is vanaf 22-5 niks meer bij gezet
denk dat ze het te druk heeft!
Mag ik er ook bij? Http://creataartjes.webklik.nl Delft, Zuid Holland. Ik ga proberen jouw link te plaatsen
Groetjes Wendy
heb even gekeken, er is vanaf 22-5 niks meer bij gezet
is het al zo lang geleden?? sorry sorry, maar inderdaad, ben erg druk geweest. Ik ga direct proberen om alles vanaf die datum te verwerken, vanavond nog!
IMadeCake schreef:heb even gekeken, er is vanaf 22-5 niks meer bij gezet
is het al zo lang geleden?? sorry sorry, maar inderdaad, ben erg druk geweest. Ik ga direct proberen om alles vanaf die datum te verwerken, vanavond nog!
Het spijt me dames en heren, maar nog een ietsiepietsie meer geduld is nodig... Ik heb namelijk besloten de boel te reorganiseren om het mij makkelijker te maken. Ben wel best goed op weg Ik laat het jullie weten!
Groetjes, Jozien.
Jozien schreef:IMadeCake schreef:heb even gekeken, er is vanaf 22-5 niks meer bij gezet
Het spijt me dames en heren, maar nog een ietsiepietsie meer geduld is nodig... Ik heb namelijk besloten de boel te reorganiseren om het mij makkelijker te maken. Ben wel best goed op weg Ik laat het jullie weten!
Groetjes, Jozien.
we wachten af ben benieuwd !
Ik heb om het voor mezelf gemakkelijker te maken voor de links rondom taart bestellen een aparte pagina gemaakt op mijn eigen site, op www.allesovertaart.nl Ik had gehoopt in het weekend alles over te kunnen zetten, dat is nog niet gelukt. Maar ik ben over de helft!
http://www.allesovertaart.nl/?page_id=1023
Mocht je er al tussen staan, controleer je link dan eventjes . Ik hoop morgen of overmorgen toe te komen aan het toevoegen van de nieuwe links...
Groetjes, Jozien.
Wat een werk zal dat overzetten zijn, want er staan al heel wat taartenbakster op. Mag ik ook op de linkensite?
Mijn site: www.taartuitbodegraven.webklik.nl
Bodegraven, Zuid-Holland
Bedankt alvast!
Jieeeeehaaaa! Het is me gelukt hoor! Alle links staan nu op Alles over taart en ook alle aanvragen uit dit topic zijn verwerkt Controleren jullie zelf weer even? Ik werd op een gegeven moment wat tureluurs met al die honderden links die ik heb verhuisd, dus graag even kijken of ook alles staat zoals de bedoeling is! Ze staan dus op Alles over taart onder de knop bestellen, knopje rechts in het menu. de rechtstreekse link naar deze pagina:
hoi jozien
ik zat bij de verkeerde provincie hij staat bij noord brabant en het moet noord hollands zijn
en het is jacqstaarten er moet dus nog een c tussen
dankje wel
jacqueline
Wat een werk!! Dank je wel, ik sta er goed bij
Oe, mag ik er ook op?
www.cakexl.nl uit Hardenberg / Overijssel
super! fionastaarten midden nederland regio utrecht
hoi
Mijn website is veranderd, kan je dit aanpassen.
het was mijntaart.webklik.nl
het is nu www.famvanloo.nl
de domeinnaam heeft niks met taart te maken, maar de inhoud des te meer.
ik heb jou link al op mijn nieuwe site gezet.
bedankt alvast
Hoi!
ik werd erop aangesproken dat op jouw site, oa ik niet meer te vinden ben. (aangezien ik de link naar jouw site heb staan en ze mij via de link niet ook zagen staan)
nu zie ik ook dat er nog maar 1 in provincie groningen gemeld staat en verder helemaal niemand meer. terwijl dat 2of3 maanden terug nog wel een leuk lijstje vermeld stond!
misschien dat er iets is fout gegaan?
gaat trouwens om: www.rorico-taarten.nl / oostwold gemeente oldambt / prov. groningen
Ik heb even een vraagje: wat zijn de criteria om erbij te mogen? Moet je een eigen site hebben of is een FB pagina ook genoeg? En is het alleen voor gevorderden?
zou je mijn site er ook aan toe willen voegen? dat is www.allesvoorfeest.nl en ik woon in lexmond, provincie zuid Holland
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Wie wil op mijn linksite 'taart bestellen'?