Onderwerp: Wie wil op mijn linksite 'taart bestellen'?
edit: LET OP! Met ingang van augustus 2012 ben ik gestopt met het onderhoud van taart.jouwpagina.nl. Alle links zijn inmiddels overgezet naar www.allesovertaart.nl onder taart bestellen
Zoals jullie vast wel weten, heb ik een linkjessite waar ik allerlei how to's, tips en trucs verzamel voor ons taartdecorateurs. (www.taart.jouwpagina.nl)
Nou krijg ik best vaak aanvragen van mede-taartdecorateurs om hun site te vermelden op mijn site. Maar die wil ik graag reserveren voor de how-to's en zo, dus heb ik besloten een nieuwe pagina te maken:
www.taartbestellen.jouwpagina.nl
Op zich wel handig toch, om gemakkelijk als taartdecorateur gevonden te worden? Ik heb geen winstoogmerk, het kost dus niks of zo. Wel is het fijn als je een wederlink op je eigen site plaatst, want dan worden we beter via zoekmachines gevonden. Is misschien ook handig als je verzoeken van klanten krijgt die te ver uit je buurt woont, kun je naar deze site verwijzen
Maar ik vind dat zo'n pagina pas werkt als er lekker veel links op staan, dus: meld je massaal aan kan via dit topic, maar ook per mail. Vermeld even de provincie en de stad waarmee je vermeld wilt worden, plus de link naar je site.
Groetjes, Jozien.