Paula66 schreef:Gelijk getest, werkt perfect!!!
Blooossss...
Blij dat je wat aan m'n tip hebt, hopelijk kunnen anderen er ook iets mee.
By the way, bij een barbietaart heb ik het voor het eerst zo gedaan. De barbie bestond uit twee delen, maar had ik wel in z'n geheel bekleed (de rok). Alleen heb ik toen op het onderste gedeelte een ronde plak marsepein gelegd, deze kwam precies tegen de rand van m'n biscuit. Toen het bakpapier, daarop de cakeboard met het bovenste gedeelte van de rok.
Degenen voor wie de barbie was, heeft deze keurig aangesneden en zo hadden ook de mensen die een stukje van het onderste gedeelte hadden geen 'blote' bovenkant.
Dit werkte zo ideaal, dat ik gelijk met stapeltaarten ook op deze wijze ben gaan werken, hihi!
@ Sonja en Taarterataaa...!
Ook ik stapel altijd op locatie. Ten eerste word ik peuneveu van de gedachte dat m'n taart onderweg sneuvelt en ik vind het persoonlijk altijd zo zonde van het werk, als ik zie hoe m'n (zorgvuldig aangebrachte) marsepein er uit ziet als deze aangesneden is, als ik 'm wel vast plak.
En het vervoeren vind ik zo ook veel gemakkelijker.
Maar ik snap dat dat niet kan als de taart wordt opgehaald en ik neem m'n petje af voor degenen die het durven om een (grote) stapeltaart in z'n geheel weg te brengen.
Ppfffff... ik durf het niet...
(*voor zover de bekentenissen*)