26

Re: Lepelgebakjes

Jolanda Boxem schreef:

Ik stond vandaag bij de Xenos bij de amuse bakjes e.d. Ik had ze bijna meegenomen, maar heb me op het laatst bedacht. Ik heb echt al te veel lekkers in de planning voor de sweet table van mijn dochter. Dan maar wachten tot mijn man in december jarig is en dan met een winterse vulling, chocolade caramel ofzo.

Zijn dat bij de Xenos dezelfde doorzichtige bakjes als deze? (neem aan dat deze van plastic zijn...)
Het ziet er zo super en lekker uit dat ik dit ook heel graag eens wil maken!

Life is what you bake it.

27

zien er idd heerlijk uit :9

28

De bakjes van Xenos zijn veel kleiner. Deze bakjes zijn echt groot. Het is een compleet gebakje als het klaar is. Je kunt ze bestellen via lepelgebakjes.nl maar dan moet je er wel 96 afnemen als ik het me goed kan herinneren.

29

Ziet er heerlijk uit.

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

30

marcelis10 schreef:

De bakjes van Xenos zijn veel kleiner. Deze bakjes zijn echt groot. Het is een compleet gebakje als het klaar is. Je kunt ze bestellen via lepelgebakjes.nl maar dan moet je er wel 96 afnemen als ik het me goed kan herinneren.

Ik was vandaag bij de Xenos en die bakjes zijn inderdaad ieniemieni.
Wil jij niet van wat bakjes af als je er toch 96 had gekocht  O-)  ?

31

marcelis10 schreef:

Je kunt ze bestellen via lepelgebakjes.nl maar dan moet je er wel 96 afnemen als ik het me goed kan herinneren.

Ik kan de bakjes via lepelgebak.nl niet vinden om te bestellen of moet je dat via contact doen.

32

Wie weet wat ze kosten per stuk?
Of per dosis?

Vind ze super mooi gedaan  :thumb:

pluk de dag!

33

karla59 schreef:
marcelis10 schreef:

Je kunt ze bestellen via lepelgebakjes.nl maar dan moet je er wel 96 afnemen als ik het me goed kan herinneren.

Ik kan de bakjes via lepelgebak.nl niet vinden om te bestellen of moet je dat via contact doen.

Ik dacht het aan mij lag, krijg ze ook niet gevonden...

34

Ik heb ze ook al wel eens gemaakt, gewoon in plastic jus dórange glazen op voet.

Met vriendelijke groet
Jolanda

35 Laatst bewerkt door Taartenmarie (30-08-2012 19:28)

jolandavrk schreef:

Ik heb ze ook al wel eens gemaakt, gewoon in plastic jus dórange glazen op voet.

En waar had je die vandaan dan?
Zo iets zou prima zijn:
http://www.petglazendirect.nl/plastic-c … 170cc.html
Maar ja, ze worden verkocht per 540 stuks.... :s

Of deze:
http://www.punteronline.nl/Webwinkel-Pr … 6-cl..html

Worden verkocht per 12 dus dat is handig.
Maar de verzendkosten zijn 3 keer zo veel als de glaasjes. Tja.

36

altijd een succes. mmmm :thumb:
ik heb ze ook vaker gemaakt.
in gewone plastic glazen.
gaat prima en door allerlei laagjes geeft het toch al een leuk effect.

37

Taartenmarie schreef:
jolandavrk schreef:

Zo iets zou prima zijn:

Of deze:

Ik heb ze laatst bij de AH gekocht. Ze zijn iets hoger, net kleine wijn glaasjes. Je koopt ze per 10 voor ik dacht 2 euro.

38

geweldig idee!!voor de verjaardag van mijn man en zoontje!! ziet er heel mooi en lekker uit!!! :P

39

Ik heb inderdaad contact opgenomen met lepelgebak en ze toen besteld. Volgens mij waren ze 65 euro inclusief btw en verzendkosten.  Ik heb net nog even gekeken hoeveel erin zitten maar het zijn er 296. 200 Meer dus dan ik dacht. Je kunt evt. ook deksels apart bestellen maar dat heb ik niet gedaan.

Taartenmarie, mocht je er een aantal willen dan stuur me maar een email.

Je kunt ook glazen van duni gebruiken. Deze verkopen ze in allerlei maten. De sherryglazen hebben een mooie maat en kosten ongeveer tien euro voor een doos. Ik had ze nodig voor een bestelling en wilde graag de originele bakjes gebruiken. Maar een sherryglas op voet gaat ook prima.

Groetjes Monique

40

Ik kan op de site lepelgebak.nl niet vinden dat je de bakjes ook los kunt bestellen.

Heb je een linkje ofzo?

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

41

het zijn dus ontzettend veel bekertjes, (waar laat je die in vredesnaam) maar eigenlijk ook voor heel weinig geld....

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

42

Taartenmarie schreef:
jolandavrk schreef:

Zo iets zou prima zijn:

Of deze:

ik heb ze gekocht bij paardekoper, daar gaan volgens mij per 72
(als je kontant betaald, hoef je daar geen kvk nr te hebben)

Met vriendelijke groet
Jolanda

43

Bij paardekoper kon ik ze niet vinden. Ze zitten in een klein doosje dus opslag valt wel mee.

Dlofijn: als je gewoon belt naar het contactadres op lepelgebak.nl dan kun je ze bestellen. Je moet wel een kvknummer hebben.

Groetjes Monique

44

Bij paardekoper kon ik ze niet vinden. Ze zitten in een klein doosje dus opslag valt wel mee.

Dlofijn: als je gewoon belt naar het contactadres op lepelgebak.nl dan kun je ze bestellen. Je moet wel een kvknummer hebben.

Groetjes Monique

45

Een kvk nummer heb ik (nog)niet. Heb jij er nog wat over van die grote partij toevallig?
Als je kunt verzenden via DHL kunnen we misschien iets regelen?
Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

46

Hoi dolfijn, ik ben nu nog in boedapest zodra ik thuis ben zal ik even kijken hoe we dat kunnen oplossen.

Groetjes Monique