51

Re: Iemand ervaring met Herman den Blijker keukenmachine?

Nou ik ben overstag gegaan door de aanbieding van Trekpleister...een Bomann mixer, ziet er exact hetzelfde uit als de Clatronic en heeft ook exact dezelfde specificaties (5ltr beslagkom/1000 watt) Alleen het merkje én de prijs is anders; 79,95 +verzendkosten (4,95)
Heb 'm vandaag ontvangen én natuuuuuuurlijk meteen uitgeprobeerd *D .
Ik heb geen ervaring met andere vergelijkbare machines en vond 'm wel behoorlijk lawaaiig vooral in de snelste stand, maakte een prachtig biscuitbeslag, eenvoudig schoon te maken, bleef goed stevig staan op het aanrecht met mixen, heeft dan ook zuignapvoetjes :thumb:  en ben er dus vooralsnog hééééééééél blij mee :Y  :D  *D  :cool:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

52

Nurse81 schreef:

Hallo allemaal!

Ik heb nog steeds geen knoop doorgehakt wat betreft keukenmachine aanschaffen. De kitchenaid wil ik dolgraag, maar vind ik erg aan de prijs. De Kenwood vind ik alleen qua design de Kmix mooi en de Patissier, maar die vind ik te weinig vermogen hebben.
De keukenmachine van Herman den Blijker is verkrijgbaar bij de Blokker voor 199 euro. Het fijne vind ik dat er een blender bij zit, alleen heeft deze een vermogen van 700 watt. Dus die zit er eigenlijk een beetje tussenin. Mijn budget is max 350 euro.
Heeft iemand advies voor mij? En heeft iemand ervaring met de Herman den Blijkermixer?

Hoi ik heb hem sinds vandaag ook omdat kitchenaid te duur is wel waanzinnig maar ook waanzinnig duur en de Kenwood waar ik zo desperate naar op zoek was is terug geroepen naar de fabriek ivm technische defect en pas na 19 juni weer leverbaar.
Dit komt van Kenwood zelf.
Heb Herman na veel wikken en wegen gekocht hij is heavy strak en ook mooi.
Net heb ik makarons gemaakt en en cake en die zijn super gelukt.
Succes

53

mieperdepiep schreef:

Ik heb hem nu ook al een paar weken. Vind hem echt fijn. Hij mixt geweldig. Tot nu toe biscuit gemaakt (van echte  ;) ingredienten) en meringue botercreme en perfect resultaat.
Vind het alleen wel veel herrie maken, maar weet niet hoeveel herrie andere keukenmachines maken, dit is mij eerste.

ik heb een kenwood chef titanium en die maakt ook herrie hoor!

54

Het is een Herman he herrie in de keuken whahaha

55 Laatst bewerkt door Rianne Bakt (30-08-2012 16:54)

Ik heb net even marsepein gekleurd met mijn HdB keukenmachine. Wat een top ding.  :Y  Binnen 10 minuten 750 gr egaal gekleurd marsepein. Even licht verwarmen im de magnetron en gaan.
Met kleine beetjes duurt het langer, maar het scheelt zere handen, iets waar ik zelf snel last van heb.

Tip Let wel op je machine en zet hem bij grote hoeveelheden op de laagste stand, bij kleine beetjes kan hij wel op stand 3 of 4.

Succes!

56

Niet alle linkjes in de oudere berichten doen het meer, maar ik ben ook op zoek naar zo'n machine. Zag bij de Blokker die van Herman staan, maar als ik iets meer uit zou willen geven (tot 350-400 Euro), wat is dan een goede keuze? We zullen hem redelijk professioneel gaan gebruiken en staat altijd in onze keuken, het oog wil dus ook wat.

Waar moet ik verder op letten?

57

Voor kloppen lijkt herman beter geschikt dan voor het langzame zware werk.
Mijn herman heeft het toch wel moeilijk met kneden wat je merkt aan motorluchtje van de zwaarbelaste motor.
Of ie er ooit aan onderdoor gaat weet ik niet maar voor zwaar werk zou ik de volgende keer toch een iets zwaardere machine aanschaffen.

Verder een prima ding voor een redelijke prijs.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

58

Ok, bedankt, dan ga ik even verder op onderzoek uit, iets beter/duurder is dus wel aan te raden.

59

hai
ik heb ook een de blijker gekocht.maar wie kan mij vertellen wat er bij hoort .want ik mis messen e.d maar blokker kan me er niet bij helpen.die weet niet wat er bij hoort,ik heb de blender en 3 haken erbij,Heb hem al wel uitgeprobeert verder is het een prima machine
groetjes Betsie.

60

Bij Herman hoort wat herrie , een kneedhaak, een k klopper, een garde en een blender. Die van jou is dus compleet Betsie.

Veel plezier ermee.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

61

Goedenavond

Ik heb van de week ook een keukenmachine van Herman gekocht.
Hij maakt idd ook erg veel herrie. Heel erg veel zelfs.

Nu heb ik een vraagje.
(ben nieuw hier op de site)
Ik had de blender erop gezet . Die moest ik na het slagroom kloppen gebruiken.
Had er al vloeistof ingedaan
Ik zet de mixer aan  voor de slagroom!!!!!.
Gaat ook meteen de blender aan het draaien.
pfffffffffffffff hahahaah  Was niet echt geweldig. Overal spatte het heen. Had natuurlijk niet de  dop erop gezet.

Is dat normaal dat mixer en blender samen gaan draaien???

Hartelijke groetjes en fijne avond verder

Sash

62

Goedenavond

Ik heb van de week ook een keukenmachine van Herman gekocht.
Hij maakt idd ook erg veel herrie. Heel erg veel zelfs.

Nu heb ik een vraagje.
(ben nieuw hier op de site)
Ik had de blender erop gezet . Die moest ik na het slagroom kloppen gebruiken.
Had er al vloeistof ingedaan
Ik zet de mixer aan  voor de slagroom!!!!!.
Gaat ook meteen de blender aan het draaien.
pfffffffffffffff hahahaah  Was niet echt geweldig. Overal spatte het heen. Had natuurlijk niet de  dop erop gezet.

Is dat normaal dat mixer en blender samen gaan draaien???

Hartelijke groetjes en fijne avond verder

Sash

63

Ja Sash, er zit tenslotte maar 1 motor in. Ach leermomentje  :lol:

:lol: het is wel een binnenkomer op het forum.... misschien had je ook beter splash kunnen kiezen als naam  :+

Een troost, dit gaat je niet een 2e keer gebeuren!

Ik hoop dat je in de toekomst een betere relatie opbouwt met Herman ;) en mooie taartjes gaat produceren

I never met a calorie I didn't like....