Onderwerp: Parade van de afgelopen tijd.. Van alles wat..
Erg druk geweest hier met mijn andere bedrijfje ook, dus weinig tijd gehad om iets te plaatsen, maar bij deze dus even een parade 
Kleine stapel voor 15 personen. Biscuits gebakken van biologisch dynamisch tarwemeel met citroenmelisse en limoenrasp. Gevuld met huisgemaakte aardbeienconfiture en verse aardbeien. Gedecoreerd met 30 rode (suiker) rozen ter gelegenheid van een 30 jarig-huwelijk.

Taart ter gelegenheid van een 65e verjaardag.
De wens was 'rood, met bloemen en graag een vlinder'.
Als smaken:
Onderste taart: Biscuit met een vleugje citroen, gevuld met frambozenmousse, aardbeienmousse met stukje pure chocolade, verse frambozen en verse aardbeien.
Bovenste taart: Chocolade biscuit met stukjes pure chocolade, gevuld met pure chocolade mousse en witte chocolade mousse met stukjes pure chocolade.

Een taart voor mijn mams, die vorige week jarig was 
Onderste taart:
Vanille biscuit gevuld met chocolademousse en Zwitserse room.
Bovenste taart:
Citroen biscuit gevuld met Zwitserse room, aardbeien confiture en verse aardbeien.

Verjaardagstaart voor de kleine Fleur die haar 2e verjaardag vierde. Ze wilden graag een niet te drukke taart, maar toch wel feestelijk.
Vanille biscuit gevuld met huisgemaakte aardbeien confiture, verse aardbeien en Zwitserse room.

Alvast bedankt voor het kijken en de reacties 
Er komen zo ook nog wat enkel laags taarten op en nog een 3D taart, maar deze zal ik in de juiste categorien plaatsen.
Grtz
Roos
http://www.facebook.com/pages/Oh-My-Cak … 4017378064
ik staar me blind op de taart voor je mams. Hoe krijg je die vouwen/plooien aan de zijkant?!? En hoe heb je je rozen op de taart vast gezet?