1

Onderwerp: Welke mixer met kom ??? SVP jullie ervaringen positief /negatief...

Mijn naam is Petra een beginnende taarten bakster. Ik heb een handmixer . Mag tijdelijk de keukenmachine lenen van mijn dochter. Ik wil heel graag een mixer kopen. Vind de kenwood helemaal qua uiterlijk de top. Maar welke mixer met kom is het beste. Graag jullie ervaringen in mixerland....

2

Re: Welke mixer met kom ??? SVP jullie ervaringen positief /negatief...

Ik heb een kitchenaid artisan mixer... Wel erg prijzig, maar ben er zo blij mee! Degelijk materiaal, de mixer staat heel stevig, hoef eigenlijk nooit met een spatel langs de randen of de bodem, maakt weinig herrie, mixt flink en ik vind het ook een juweeltje op het aanrecht!

3

Hoi Petra, er zijn al meerdere topics met dezelfde vraag.
Als je met de zoekfunctie als zoekopdracht welke mixer geeft en je klikt de rubriek keuken- en andere apparatuur aan dan vind je heel veel topics met dezelfde vraag. daar kun je denk ik al heel veel tips en ervaringen uit halen  :)

4

Ook ik heb een kitchenaid artisan mixer.
En voor de rest sluit ik me helemaal aan bij de woorden van Brwie. Maar ik gebruik hem niet alleen om te taarten maar ook als keukenmachine:
vlees malen, pasta makenen, raspen enz enz.

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

5

Zou zeker de zoekfunctie even gebruiken, zoals djehr al zegt.
Hier is al heel vaak naar gevraagd namelijk.
Succes en alvast veel plezier met je apparaat gewenst.  ;)

Dat is toch een TAART waard!

6

Helemaal blij met mijn tristar mx-4153 , mijn droom de kitchenaid komt nog wel een keertje.
Geweldig ik moet de volgende keer zelfs mijn eibeslag in 2en doen wat een berg schuimend eimassa.

7

Ik heb een keukenmachine en merk dat ik steeds vaker naar mijn handmixer grijp. Veel minder afwas en veel meer controle over wat je doet. Tieneke

8

Ik sluit me aan bij Tante Tien.
Ik heb de herman blijker van de Blokker, best een goed ding hoor maar de handmixer gebruik ik nog het meest al is het maar vanwege het lawaai.  De meeste keukenmachines zijn in verhouding tot de handmixers nl nogal luidruchtig.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

9

hihi ik heb waarschijnlijk een zeldzame herriemakende handmixert want deze machien maakt minder herrie dan de mixer dus. Ik denk wel dat bepaalde dingen beter zijn met de handmixer.

10 Laatst bewerkt door JPS (26-08-2012 20:36)

Ik heb een Braun multimix handmixer, echt geen herriemaker te noemen en best krachtig voor een handmixer.
http://www.braun.com/global/household/f … timix.html
Zal denk ik niet meer te koop zijn, de mijne is al een jaar of 4 oud.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Hi,

Ik heb een bohem. Echt ideaal! Ik ben er erg blij mee! Een grote kom van 5 liter waar je met gemaak een grote taart in kan mixen. Het enige nadeel is dat hij redelijk veel lawaai maakt. Ik maak hier ook de vullingen in alleen de slagroom klop ik liever met de hand...

Succes