Onderwerp: Ideeen sweet table roze/oranje
Voor mijn dochter wil ik toch een sweet table gaan maken ipv een grote taart. Ze wordt 3 en is gek op zoetigheid. Een sweet table geeft haar de kans om de hele middag door lekker te snoepen en met een taartje is het na 1 stukje over, dus vandaar. Ik wil dus helemaal geen grote taart gaan maken. Alleen kleine hapjes.
Nu heb ik al wat ideeen. De kleuren moeten roze en oranje worden. Vind die kleuren combi heel erg mooi om andere sweet tables die ik heb gezien.
Mini choco taartjes met sinaasappel gelei en melk choco ganache
Mini vanille taartjes met frambozen jam en witte choco ganache
Choco cake pops met stukjes melk chocolade
Vanille cake pops met stukjes witte chocolade
Sinaasappel macarons met sinaasappel gelei
Frambozen macarons met frambozen coulis
Vanille cupcakes met stukjes melk choco, gevuld met sinaasappel gelei (sinaasappel bc toef of fondant?)
Vanille cupcakes met stukjes witte choco, gevuld met frambozen jam (witte choco ganache toef of fondant?)
Nu heb ik wel erg veel sinaasappel en frambozen, maar ik vind een gebakje/cupcake dus echt niet lekker als er geen frisje in zit en sinaasappel en framboos past ook wel weer binnen het kleuren thema.
Heeft 1 van jullie nog andere lekkere ideeen voor mijn sweet table? Misschien iets van koekjes, snoepjes of bonbons? We vieren haar verjaardag 22 sep, dus wil deze week wel de spullen bestellen zodat ik bezig kan met de fondant dingen enzo.
Kan ik de fondant rondjes voor de cupcakes van tevoren helemaal klaar maken? Want anders kies ik voor bc. Het is al werk genoeg en een botercreme toef spuiten gaat nu eenmaal een stuk sneller dan versieren met fondant .