Onderwerp: Boehoe, neeeeee!
M'n oven, niet m'n oven!!
Ja hoor, ventilator stuk.
Biscuit doet er 3 keer zo lang over om gaar te worden.
Gelukkig komt er vandaag een mannetje, hoop dat het niet al teveel gaat kosten....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Boehoe, neeeeee!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
M'n oven, niet m'n oven!!
Ja hoor, ventilator stuk.
Biscuit doet er 3 keer zo lang over om gaar te worden.
Gelukkig komt er vandaag een mannetje, hoop dat het niet al teveel gaat kosten....
Gewoon voor €100 een nieuwe kopen bij ikea! Geen paniek!!
Hij bakt als een tierelier en ik kan er best wat bakblikken in kwijt.
Ik heb er 2 van
Ja maar moet wel passen, is een inbouw oven.
ik huil even met je mee uit sympathie ik zou ook niet weten wat ik zonder oven zou moeten succes met het mannetje
Helaas, het wordt een nieuwe.
Reparatie ging 2-300 euro kosten en hij is al 7 jaar oud.
Wilde niet het risico lopen dat volgende week het volgende kapot gaat.
dat is een tegenvaller! ff online shoppen voor een nieuwe dus, en duimen dat je hem snel hebt!
Volgende taart is pas 12 september, dus dat scheelt. Rest voor deze week is al af.
Maar ja, gebruik m'n magnetron heel veel, die ga ik echt even missen :-(
Ik heb er 2 van
Hoi Martine,
Is die echt goed? Ik mag wanneer we straks verbouwd hebben, ipv mijn combi-magnetron, die al een aantal jaar niet doet wat ik wil. Magnetronnen doet hij heel goed, maar bak ik dan moet ik eerst de taart aan de bovenkant bakken, heel goed opletten, dan uit de vorm halen en dan nog even op zijn kop bakken. Omdat ik inmiddels niet zo vaak meer bak, maak ik mij daar nu even niet zo druk om, maar zelfs een quiche mislukt, omdat deze aan de onderkant niet gaar wordt. Ik had gedacht, dan koop ik wel de goedkoopste hetelucht, maar als de gewone simpele ook goed is, waarom zou ik dan een duurdere kopen.
Kun je ook aangeven welke je hebt, want er staan er 2, een van 129 en 1 van 159?
Alvast dank!
Oh, wat erg!!!!!!!
Maar wat een superoplossing Martine!!
Ik wil graag een combi terug omdat ik de magnetron gewoon heel veel gebruik.
Ik heb er 2 van
Hallo Martine, welke oven is dit? Weet je toevallig nog een bestelnummer of naam of id?
Ben bang dat die van mij vandaag of morgen ook de hoek om gaat....
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90152206/
Dit is hem dames en het is een inbouw anouckjewel!
Hij bakt als een tierelier! Ik heb er dus 2 onder elkaar in mijn atelier.
Kapsels trekken niet naar elkaar toe als je meerdere bakblikken stapelt en hij is zo warm.
Ben eerst gaan kijken voor een prof oven maar daar kon ik 20!! Ikea ovens voor kopen
Ik heb er absoluut geen spijt van.
Ik kan m'n magnetron echt niet missen dus wordt een combi hier want heb maar plek voor 1.
Ik kan m'n magnetron echt niet missen dus wordt een combi hier want heb maar plek voor 1.
Heb ik er ook 1 van in de keuken ook ikea
Ik vind hem er ook wel lekker strak en stoer uitzien zeker als het er twee boven elkaar zijn. Even onthouden!
anouckjewel schreef:Ik kan m'n magnetron echt niet missen dus wordt een combi hier want heb maar plek voor 1.
Die zijn helaas te diep, zit een afgedopte gasleiding in de weg :-(
Martine mv Milan schreef:anouckjewel schreef:Ik kan m'n magnetron echt niet missen dus wordt een combi hier want heb maar plek voor 1.
Die zijn helaas te diep, zit een afgedopte gasleiding in de weg :-(
Dat is balen
Dit is hem dames en het is een inbouw anouckjewel!
Hij bakt als een tierelier! Ik heb er dus 2 onder elkaar in mijn atelier.
Kapsels trekken niet naar elkaar toe als je meerdere bakblikken stapelt en hij is zo warm.
Ben eerst gaan kijken voor een prof oven maar daar kon ik 20!! Ikea ovens voor kopenIk heb er absoluut geen spijt van.
Wow dat is ook geen geld! Weet jij welke bakvorm er als grootste erin kan zeg maar ?
Oooooh idd balen!!!!.
Ik kan niet wachten tot november.....Dan krijgen we een losse oven (inhoud 67 ltr) en een grote magnetron ipv dat ouwe combi-ding wat ik nu heb!!!!!
Martine mv Milan schreef:Gewoon voor €100 een nieuwe kopen bij ikea! Geen paniek!!
Ik heb er 2 van
Hoi Martine,
Is die echt goed? Ik mag wanneer we straks verbouwd hebben, ipv mijn combi-magnetron, die al een aantal jaar niet doet wat ik wil. Magnetronnen doet hij heel goed, maar bak ik dan moet ik eerst de taart aan de bovenkant bakken, heel goed opletten, dan uit de vorm halen en dan nog even op zijn kop bakken. Omdat ik inmiddels niet zo vaak meer bak, maak ik mij daar nu even niet zo druk om, maar zelfs een quiche mislukt, omdat deze aan de onderkant niet gaar wordt. Ik had gedacht, dan koop ik wel de goedkoopste hetelucht, maar als de gewone simpele ook goed is, waarom zou ik dan een duurdere kopen.
Kun je ook aangeven welke je hebt, want er staan er 2, een van 129 en 1 van 159?
Alvast dank!
Ik heb deze en hij pakt echt fantastisch. Het is een inbouwoven maar hij zou eventueel ook los kunnen staan.
Zet jij meerdere bakblikken onder elkaar in deze oven? Ik heb 'm ook maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Dacht dat dat niet goed zou gaan.
Niet onder elkaar maar naast elkaar 20,15,10 en gaan er makkelijk tegelijk in 2 x 20cm ook trouwes Onder elkaar is geen suc6 ook niet met cupcake's
Bij deze alsnog een verhuiswagentje naar keuken- en andere apparatuur [MOVE] dus
WOW, dat is een koopje, die zal ik onthouden voor het geval dat...
@martine: Hoe doe je dat dan met 10, 15 en 20cm tegelijk in de oven? Ze moeten toch niet allemaal even lang bakken en gaat het dan niet mis als je de 1e eruit haalt terwijl de andere 2 nog een poosje moeten???
Maandag een nieuwe! De atag mx4011b, een volwaardige oven met heteluvcht en boven en onderwarmte, met een magnetronfunctie.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Boehoe, neeeeee!