Onderwerp: Mijn eerste puzzeltaart
Voor mijn neefje's verjaardag heb ik een Tom en Jerrytaart met een puzzelplaatje gemaakt. Het was de eerste keer dat ik dit deed, en eigenlijk is het me best meegevallen. Ik heb de taart zelf afgelopen vrijdag gemaakt (toen het zo warm was), het plaatje heb ik op advies van het forum 20 minuten in de vriezer gelegd en zo kreeg ik hem netjes op de taart! Gevuld met gele room en verse aardbeien en slagroom met kleine stukjes verse aardbei. 
En mijn zus gaat zaterdag trouwen. Ze is al weken aan het aftellen, afgelopen vrijdag waren het nog 8 nachtjes die ze moest slapen. We hadden toen een gezellige 'zussendag' en heb ik dit kleine taartje gemaakt. Een kleine blanda met als vulling gele room en werthers echte roomvulling. 
Bedankt voor het kijken en tips zijn natuurlijk altijd welkom.
https://www.facebook.com/wendys.taarten
En met die warmte een taart maken is echt een opgave.... Ik heb bijna een taart weggegooid omdat alles mis ging.... werd er helemaal nerveus van hahahaha

Ik heb zo'n 'pen' die je met vloeistof kan vullen. Zou je daar ook die kant en klare icing in kunnen doen? (Moet ik alleen ook nog ergens een vaste hand halen)