1

Onderwerp: Wat is taarten maken toch fijn...

... als je achteraf dan een heel mooi mailtje krijgt om te bedanken.

Ik mocht een taart maken voor het nichtje van een kennis. Het moest heel persoonlijk worden met allerlei aspecten verwerkt in de taart.

Het meisje in kwestie heet Rosalie en ze is gek op roosjes. Ze doet aan ballet en speelt piano. En ze slaapt nog de laatste nachten in haar kamertje omdat ze binnenkort gaan verhuizen.
Of ik dat allemaal in een taart kon verwerken.

Zulke projecten vind ik heel leuk om te doen.

En dit is het resultaat:
https://lh3.googleusercontent.com/-iloxngOnjDI/UClPp2xyUGI/AAAAAAAAAWk/TaQ9yU5GbLg/s512/IMG_1646.jpg

En deze ochtend vond ik het volgende e-mailtje in mijn bus:
"Rosalie was heel blij met de taart! Toen ik ermee binnenkwam kreeg haar mama tranen van ontroering! Zowel over het uitzicht van de taart als over de smaak hebben verschillende mensen gevraagd je te feliciteren. Dus bij deze... Dikke bravo en danku! Rosalie kwam voor ze naar bed ging nog even zeggen dat zo een droom taart echt wel het mooiste cadeauke van de wereld is... Precies een echt sprookje zei ze! Zeker en vast geslaagd dus!"

Daar doen we het toch voor, he!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

2

Re: Wat is taarten maken toch fijn...

Wat een leuke taart, en zo'n brief maakt het helemaal speciaal!

3

Hele mooie taart, leuk gedaan met die pianotoetsen op het onderbord! En idd erg leuk zo'n mailtje!  :thumb:

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

4

Dankje  :D

Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

5

Leuke taart en alle elementen er in verwerkt, knap hoor. De leuke reactie geeft je toch even een goed gevoel, helemaal verdient.

6

dankjewel!

7

Hele mooie taart. Idee om van dat onderbordje een piano te maken is goed bedacht :)

8

Met recht en rede mag je trots zijn op zo'n mooie taart en wat lief van de ontvanger om je zo'n lief berichtje te sturen  :Y , dat maakt het allemaal de moeite waard hé!!!! TOP TAART  :thumb:  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

9

Ik vind hem ook erg leuk! En wat een lief mailtje.

Ben wel erg benieuwd hoe je de bril gemaakt hebt!?

10

Bedankt voor de toffe reacties!

Rumy schreef:

Ben wel erg benieuwd hoe je de bril gemaakt hebt!?

Ik heb gewoon met een sugar gun een sliertje fondant gemaakt en dat in de vorm van een bril gevouwen. Het is een gepriegel, maar het lukt met wat geduld zeker wel  ;)

11

Dank je Marie-Popo! Ik ga het proberen!

12

Ahhhhh wat issie leuk gemaakt, terecht dat je zo'n lieve mail krijgt, hijs heeeeeeeel goed gelukt!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

13

:o  :o thanks!