Onderwerp: Eerste taart e.d.
Koekjes heb ik gemaakt nog voor de geboorte van mijn zoontje ruim een jaar geleden. Dit was mijn eerste baksel.

De taart was voor de eerste verjaardag voor mijn zoontje. Mijn eerste taart. Klein probleempje omdat ik helemaal niks in huis had behalve de ingredienten. Heb de fondant uitgerold met een deegroller van 20 cm breed (was toch wel lastig met de handen de plak op de taart te krijgen), de rondjes zijn gemaakt met een dopje en de letters met de playdoh letters van mijn dochter.

En tot slot de cupcakes. Ook gemaakt met huis, tuin en keuken spul. Nog voor de late visite voor mijn zoontje zijn verjaardag. De rondjes zijn niet helemaal strak omdat het verschillende maten dopjes zijn en dat steekt niet zo fijn.

Heb gisteravond een beste lading bloemetjes gemaakt met mijn eerste uitstekers. Ga voor zondag cupcakes maken voor de visite. De bloemetjes zijn goed gelukt. Staan nu te drogen. Ben benieuwd naar het resultaat.

Heb je de bloemetjes in een Toffifee-bakje? Slim bedacht
Heel vervelend....moet ik ook Toffifee halen 
. Was in de aanbieding bij de Blokker. Mega grote doos. Ze zijn nog niet op dus zitten nu eerst in een ander bakje. Zaten er 48 in, dus kregen we niet in 1 dag op
.