1

Onderwerp: Ondanks alle eerdere onderwerpen, toch vraagje cricut cake (scal)

Hoi,

Als echte blondine kom ik er natuurlijk niet uit.
Tja......  :o

Ik ben inmiddels met de cricut bezig geweest en wat dingetjes uitgeprobeerd en met de cartridges lukt dit me aardig.
Tot zover niet zo blond dus.

Alleen nu heb ik al meerdere topics zitten lezen ivm scal enz en nu snap ik hem dus niet meer.
Ik zou graag mijn cricut ook willen aansluiten op de computer, zodat ik eigen plaatjes kan uitsnijden en ook teksten aan elkaar kan zetten enz.
Ik heb al heel wat topics doorgespit, maar zie door de bomen het bos niet meer denk ik.

Wie kan me helpen aan de juiste software (scal 2?) en hoe moet ik deze installeren.
Ik heb wel scal 1 weten te downloaden, al heel wat dus, maar geen idee hoe ik die geinstalleerd krijg en wat ik dan moet doen.  :grr:
Dus, enige hulp is zeker welkom, zodat ik lekker verder kan gaan onderzoeken enz.
(is vaak bij mij alleen het eerste stukje waar ik niet uit kom, daarna lukt het wel.)

Alvast heel erg bedankt en sorry dat ik, ondanks de al vele onderwerpen hier over, toch zelf een onderwerp plaats.  O-)

p.s. ook al bij links naar scal gekeken, maar dan staat er zooooo veel in het onderwerp, dat ik de link niet kan vinden, ws kijk ik er over heen.  :/

I may not be perfect, but i'm always me