1

Onderwerp: Welke keukenmachine aanschaffen

Hallo allemaal,

Ik lees regelmatig mee op het forum en jullie hebben me een beetje aangespoord om over te gaan op een mooie keukenmachine.

Maar welke.... Daar kom ik niet helemaal uit. Aan jullie dus de vraag welke machine (incl type) adviseren jullie en waarom!

Graag jullie reactie.

Groet,
Saskia

al mijn taarten en cupcakes zijn glutenvrij. kijk ook eens op mijn website naar mijn creaties

Re: Welke keukenmachine aanschaffen

echt advies is moeilijkomdat ik dnk datook persoonlijke voorkeur mee weegt en wat je er verder nog mee kan doen. zelf heb ik een kenwood met meerdere functies en ik ben zeer te vreden. toen ik hem aanschafte was de prijs die me aantrok.  succes met je zoektocht en volg je gevoel.

kijk ook eens op mijn website en laat een berichtje achter: http://miggels-taart.webklik.nl/page/homepage. Dank je wel.

3

Dat ligt helemaal aan je budget . Toen ik 5 jaar geleden begon met taarten maken kocht ik een Kenwood KM274 , nu heb ik sinds kort een Kitchenaid Artisan . De ene kostte 200 Euro , de Kitchenaid 450,= 

Ik was ook heel tevreden met de Kenwood hoor , hij deed wat hij moest doen : luchtige beslag kloppen , botercréme etc,etc. Hij maakte alleen heel veel lawaai . ( En ging na 5 jaar naar de eeuwige keukenmachinevelden... :|  )

Nu ik een Kitchenaid heb zie ik toch wel duidelijk het kwaliteitsverschil , het is allemaal wat sterker en bovendien maakt hij beduidend minder lawaai en dat vinden de overige gezinsleden ook érg fijn ! Dus ik zou zeggen : even flink sparen en dan een Kichenaid kopen , hij zal je beste vriend worden !

Succes met je keuze !

Carpe Diem !

4

Ik heb sinds kort de bosch KUM54230.

Kan er heel veel mee en ben er super blij mee.
Maakt heerlijk beslag voor mijn bisquit en ik vind niet dat hij enorm veel herrie maakt

5

Wij hebben een mooie rooie Kennie, maar wat hij kan weet ik niet want hij staat voornamelijk mooi te zijn :lol:

Ik zou in ieder geval vooral letten op het heel erg makkelijk schoon te maken en ev in de afwasmachine kunnen. Anders ga je 'm niet vaak gebruiken.

(De Kennie doet niks om dat we ivm de lijn en drukte weinig tot nooit meer bakken)

Groetjes Sas

6 Laatst bewerkt door Zoete Suikerbol (26-07-2012 16:07)

Sinds kort heb ik een Kenwood Patissier mx 275. (150 euro bij Makro)

Ook kleine beetjes worden goed gemengd en het geluid valt erg mee, ook op de hoogste stand.
Volgens mijn broer die een echte techneut is, is hij technisch ook van heel goede kwaliteit.
Verder ziet hij er met zijn cremekleur mooi retro uit.

Ik heb hem al veel gebruikt en hij bevalt meer dan prima.

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.

7

Ik zou zeggen:
Je kan beter wat langer sparen en dan voor een KitchenAid gaan.
Dit is echt een aanschaf geweest die ik veel en veel eerder had moeten doen en waar ik absoluut geen spijt van heb.

Voor mij is het:
Eens een KitchenAid altijd een KitchenAid! :Y

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Ik heb het hier al vaker gezegd; Kitchen Aid rules!!  ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

9

Ik begon met een klein handmixertje...maar toen ik merkte dat ik toch wel veel ging bakken, heb ik de kenwood pattisier gekocht. Super ding!! Deze stond ontzettend veel aan en helaas is die na dik 2 jaar kapot gegaan.
Nu heb ik een kitchen aid en daar ben ik heeeeel erg blij mee!
Buiten taarten maken, bak ik ook heel erg veel. Dus vond dat ik deze wel verdiende ;)
Maar de kenwood was ook echt super. Ik vond het heel erg dat die kapot was.

10

Hier grote fan van de Kitchen Aid!

Groetjes, Myriam

11

[move]--> apparaten rubriek

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

Kit hen Aid, kan niet beter!

Aan het huishouden doen ga je niet dood, maar ik neem liever geen risico!
http://creataartjes.webklik.nl

13

Ook ik ben helemaal gelukkig met mijn Kitchen Aid.

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream