1

Onderwerp: Cricut cake, gewoon of mini?

Hallo allemaal,

Als de belastingdienst lief is, ga ik misschien kijken voor een cricut cake.
Maar nu vraag ik me af, wat het beste is.
Een gewone grote, of een mini?
En waar in nederland kan ik hem dan het beste kopen, zodat je evt wat info mee krijgt over hoe het werkt enzo.
Misschien wordt het een tweedehandse hoor, ik weet het nog niet.

Voor nu zou ik graag willen weten welke maat jullie hebben genomen en waarom?
Heb je een mini en heb je daar genoeg aan of toch spijt dat je geen grote hebt genomen, dat soort dingen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes sandra en vast bedankt

I may not be perfect, but i'm always me

2

Re: Cricut cake, gewoon of mini?

Ik heb zelf 1.5 jaar geleden een grote gekocht, maar heb ondertussen ook veel met de kleine gedemonstreerd.

In mijn optiek maakt het qua werken niet uit welke je neemt, alleen als je echt van plan bent grote objecten te snijden ( + 20 cm diameter) is het de grote versie die ik je zou aanraden.

De kleine werkt net zo goed, en ruimt wat makkelijker weg in de kast..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Dank je wel.
En waar zou ik deze dan het beste kunnen kopen, zodat ik evt ook uitleg krijg enzo?

4

Uitleg.. ik heb een tijd geleden een hele uitleg hier op het forum geplaatst.. daar zou je echt heel ver mee moeten komen  :Y

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=171400

Waar je hem het beste kunt kopen? Tja  ;)  Dan zeg ik toch de webshop....! :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Vanuit Barendrecht? Hmz... dan zeg ik geen webshop.. ;) O-)
Je kunt altijd even een afspraak maken met Deleukstetaartenshop in Naaldwijk voor een demo :)

Ben het trouwens met Bommeltje eens: de mini voldoet prima. Er is nog wel een ander verschil: bij de grote kun je de afbeeldingen op het scherm zien, bij de mini zie je de tekst. Maar dat heb ik tot nog toe niet als hinderlijk ervaren :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Dank jullie wel.

Inmiddels hebben we het mazzeltje gehad waar we zo op hoopten en besloten om voor de grote te gaan, alleen dan wel jong gebruikt haha.
Toevallig had een van de medebaksters, die stopt met taartjes maken en hier in de buurt woont, er eentje te koop staan (met garantie nog), dus bij haar opgehaald.  :)  :)  :)
ben dus nu een hele gelukkige bakster!  :lol:

Bommeltje, dat is toevallig.
Ik had pasgeleden jouw uitleg gezien maar kon hem dus niet meer vinden en had hier een berichtje geplaatst, wie wist waar hij stond.
Ik had hem net weer gevonden, toen jij je berichtje plaatste en het was inderdaad jouw uitleg waar ik naar op zoek was.
Heb er al veel aan gehad, want ben natuurlijk meteen gaan stoeien.
Dus dank je wel voor je super heldere uitleg.  :thumb:

nu nog gaan kijken hoe scal enzo werkt.  :s
Ook daar had ik topics over gezien, ga ze maar eerst even opzoeken, dan weet ik zeker dat ik het juiste doe.

Dus enorm bedankt voor jullie reacties.
Ik ga denk ik binnenkort toch even naar Naaldwijk.....meteen een mooie smoes om eendelijk eens een DLT shop te bezoeken. haha  :Y

7

Marianne schreef:

Vanuit Barendrecht? Hmz... dan zeg ik geen webshop.. ;) O-)
Je kunt altijd even een afspraak maken met Deleukstetaartenshop in Naaldwijk voor een demo :)

Ben het trouwens met Bommeltje eens: de mini voldoet prima. Er is nog wel een ander verschil: bij de grote kun je de afbeeldingen op het scherm zien, bij de mini zie je de tekst. Maar dat heb ik tot nog toe niet als hinderlijk ervaren :)

Als je met de software van cricut op je laptop werkt, zie je ook gewoon het plaatje, nog veel duidelijker dan op het schermpje van de grote cricut  :Y 

Ik had even niet op woonplaats gelet  :+

Nagelsan, gefeliciteerd met je aankoop en succes ermee!

8

Oh super, dank je wel.

Ga vanmiddag of morgen even kijken om hem aan te sluiten op de pc.
En ben aan het kijken hoe het zit met scal2, maar zie even door de bomen het bos niet meer hahaha.
Heb al heel wat topics doorgeworsteld, maar kan geen link vinden..... haha

ben iig super happy  :Y

9

Ik werk niet met scal, vind het te veel 'gedoe' en je kunt geen updates meer zetten op je cricut. Het is op 'eigen risico'

Ik werk wel met Craftroom, dat is van provocraft zelf, en doet precies wat ik nodig heb..

10

Hoi Bommeltje,

wat is dat dan?

Het gaat mij er om dat ik bv een eigen logo kan printen/snijden zeg maar en wat plaatjes van internet.
Als craftroom dat ook doet, ga ik daar eens voor kijken.

Dit heb ik tot nu toe gedaan.
Verschillende dingen geprobeerd, zoals omgedraaid laten snijden (flip) en bv het laatste stukje op laten vullen met bloemen enz.
dat lukt allemaal prima moet ik zeggen. (dankzij die super goede how to van jou haha)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O7MAMLUR-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N8SEEPRD-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OWZUKL7R-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XLGEAR46-D.jpg