Onderwerp: Vulling chocoladebiscuit
Goedemorgen,
Nu vond ik onlangs bij Pinterest een recept voor chocoladecake. Deze hadden ze aan de zijkant bekleed met kitkat en bovenop versierd met M&M's. http://www.recipegirl.com/2011/11/02/ki … book-deal/
Nu heb ik van het weekend een verjaardag en ik deze taart leek me erg leuk! Als het lukt volgens het plaatje, dan ziet het er in ieder geval prachtig uit!
Nu is alleen het recept amerikaans (of engels). De vulling wordt gemaakt met botercreme en creamcheese. Mijn eerdere ervaringen met amerikaanse/engelse recepten is dat ik hun vullingen niet bepaald lekker vindt. Ik vindt monchoutaart heerlijk, maar of zij nu te weinig suiker gebruiken (in mijn optiek dan)..... ik kan er niet echt de vinger op leggen.
Nu zoek ik dus een passende vulling bij de kitkat en M&M's. Hebben jullie hier suggesties voor??? Kunnen alle vullingen ook aan de buitenkant gesmeerd worden als "plaksel"? Daar heb ik dus geen ervaring mee. Wel met botercreme, maar dat wil ik niet gebruiken..... Ik hou er niet zo van en ik denk dat dat veel te zwaar wordt.....
Ohja, voor de cake wilde ik gewoon chocoladebiscuit gebruiken.
Alvast bedankt voor jullie antwoord!