Onderwerp: 3d cars taart vragen over biscuit
hallo allemaal,
mijn schoonzusje heeft mij gevraagd een 3d cars taart te maken voor de verjaardag van haar zoontje (tegen betaling). Ik doe dat natuurlijk met alle liefde en als ze de ingredienten maar vergoedt ben ik al blij.
Alleen nou wil ze de taart van kruidcake van koopmans (of in ieder geval het liefst daarvan, omdat het wat pittiger is en dan samen met de fondant niet zo zoet wordt.... en die vanille of chocoladetaart wordt wel zo zoet met fondant en dan lust niet iedereen het....)
Normaal werk ik niet met Koopmans, maar gewoon met funcakes en dan lukt het allemaal wel.
Ik vind zelf die kruidcake ook niet lekker, dus vandaar misschien wel. Maar nu is de vraag. Voor een bakblik van 30 cm (rond) hoeveel van die koopmans kruidcake mix moet ik dan gebruiken? En hoe lang zal ie in de oven moeten op welke temperatuur? (heteluchtoven)
en qua vulling: ik wilde eigenlijk vullen met botercreme met lemoncurd (schoonzus vroeg eerst om aardbeien, maar ik gaf aan dat dat wel zoet werd), maar combineert dat wel met die kruidcake?